Indrukwekkende iPhone-casemod: Croiman Psycho iPhone Mod discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door croiman hoe aan de lopende band maken? maak maar een topic aan ja voor jouw ideeën of post het hier, ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
maak je mallen van gips, werkt het beste
|
||||
|
||||
doe ik ook, voor een mooie afwerking.
Hierbij gaat Psycho iphone mod nr1 te koop worden gesteld op kapaza.
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM. Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more. Laatst gewijzigd door croiman; 01-05-08 om 19:55. |
|
||||
|
||||
Update : Hierbij een update van de blauw/zwarte carbon mod,
hierbij gaat een verassing komen, waarbij iedereen versteld gaat staan. Dit is nog niet uitgebracht of te koop nergens, eens ik deze verassing klaar heb, zal k er gelijk 25 van maken, waarvan 10 voor mij zijn, en de andere 15 gaan er 10 te koop gezet worden en 5 word iets speciaals gedaan hier voor de leden. Als alles goed zit, zou t volgende week in orde moeten zijn. I'll keep ya posted !!! |
|
|||
|
|||
Doe mij maar Nr. 2, daar ben ik al heel gelukkig mee...
Succes met de rest. |
|
||||
|
||||
Tipje van de sluier?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
als het inderdaad een grote verrassing is zal er wel veel belangstelling voor zijn,en teleurgestelden die er niet aan geraken. ik ben alvast nieuwsgierig en wel geintereseerd om mijn iphone te tunen |
|
||||
|
||||
Gast, je staat nu ook op een andere amerikaanse site: Here's something very different | RedEye | iPhone, Therefore I Blog
Gefeliciflapstaart......
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door Chrisl; 02-05-08 om 11:59. |
|
||||
|
||||
Citaat:
kapaza.be > Telecommunicatie > Apple > Aangeboden: Psycho iPhone Mod nr1 |
|
||||
|
||||
@croiman:
Kun jij me misschien aan 2 van die appeltjes helpen, ik heb hier al gezocht naar iemand die ze voor me kan maken, maar tot nog toe geen succes |
|
||||
|
||||
pascal, probeer ebay eens, werkt voor mij altijd!!
|
|
||||
|
||||
it's croiman's make hahahaha. We zijn bezig met nog 3 appeltjes te maken.
Citaat:
En hier staat hij dus ook al op bij nate true : cre.ations.net - Creation: Psycho iPhone mod nr1 Citaat:
Update : De carbon mod, personen voor de mallen te maken zijn gecontacteerd, en heb nog een speciale verrassing in petto met deze mod, en de leden kunnen er dan ook van genieten. Dit bestaat gewoon nog niet, en als het in orde is, kan k t aanbieden aan iedereen hier op de site, big surprise. Laatst gewijzigd door croiman; 02-05-08 om 19:49. |
|
||||
|
||||
Ik ben op zoek naar de doorschijnende... Die andere heb ik nog wel
|
|
||||
|
||||
de doorschijnende ga je nergens anders vinden, behalve bij mij.
Worden met de hand gemaakt. En waarom zou jij zo ene willen eigenlijk??? |
|
||||
|
||||
lol, raad eens Heb hier nog een kant en klare zwarte casing liggen die ik graag van oplichtend apple logo wil voorzien...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Is een beetje lastig zonder de witte appel
|
|
||||
|
||||
jongens,
croiman en ik zijn beetje bezig met nieuwe mods te ontwikkeen en te maken. zie progress hier: https://forum.iculture.nl/f14/i...od-ideeen.html laat vooral comment achter, dan weten wij wat beter kan en miss. hebben jullie nog wel goeie mod ideeen en word je dan genoemd wanneer de gemodden iphone word gereleased. |
|
||||
|
||||
Hier de laatste foto's van de mod nr1 in mijn bezit voor hij volgende week verstuurd word. met het toepasselijke echte teken van intel skulltrail erbij lol.
You will be Pwned is ook zeer toepasselijk op het kaartje van skulltrail, niet??? Laatst gewijzigd door croiman; 04-05-08 om 16:46. |
Labels |
carbon, case, mod, modding, psycho |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari Psycho Mod | croiman | Jailbreak apps en thema's | 26 | 04-06-08 23:03 |
|
|