Indrukwekkende iPhone-casemod: Croiman Psycho iPhone Mod discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) croiman.. echt een gruwelijke case heb je gemaakt! duurde even.. maar hij is echt mooi geworden! mocht je ze op aanvraag custom-made gaan maken.. dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
croiman.. echt een gruwelijke case heb je gemaakt! duurde even.. maar hij is echt mooi geworden!
mocht je ze op aanvraag custom-made gaan maken.. dan heb ik een dope idee voor mijn iPhone.. zie hieronder mijn toekomstige auto: http://static.autojunk.nl/pictures/2...8/image_02.jpg als mn iPhone nou dezelfde kleur kon krijgen.. met een rood oplichtend appeltje..
|
|
|
||||
|
||||
de zwarte cover s van eu-gsm.nl zijn al zwart mat, geen probleem dus, en een appeltje in t rood hhhmmmm, rode led's dus he.......
Dit is dus zo een zwarte cover, is dit de kleur die je wilt dan?
|
|||
|
|||
ja..! maar dan met een rood appeltje.. (jij zal wel weten wat er mooier uitziet.. gewoon een rood appeltje met wit licht.. of een wit appeltje met rode ledjes..?)
|
|
||||
|
||||
ik kan wel eens zien wa t effect is van rode led's in zwarte cover.
i let ya know |
|
|||
|
|||
ben erg benieuwd!
|
|
|||
|
|||
jaa respect hiervoor!
alleen dat zonnepaneeltje vind ik dan weer niet vet als je m inbouwt, dat is denk mooier als je die gewoon aan je connector onder aan de iphone kunt aansluiten. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
tsja, als ik dit topic een beetje doorlees begrijp ik dat t jou niet erom gaat dat t estetisch verantwoord is, maar om de extreemst gemodde case te hebben, toch?
dan is t idd vetter om in je kast te bouwen. maar ik zou t zonde vinden, net zoals dat ikt intel inside teken niet vet vind. hij wordt er echter wel extreem door |
|
||||
|
||||
estetisch verantwoord? Gewoon je iphone aanpassen, naar je eigen smaak, om af te steken tegen de (standaard) rest, auto's tunen ze, pc modding, console modding, dus waarom ook geen iphone (gsm) modding???
Ieder zijn smaak, en bij mij is t , hoe extremer (gekker) hoe beter natuurlijk Laatst gewijzigd door croiman; 23-04-08 om 17:04. |
|
|||
|
|||
lichtgevend appeltje is estetisch zeker wel verantwoord zeer mooi
alleen het logo er zo groot onder vind ik wat minder maar ook dat is er persoonlijk. Toch jammer dat er mensen zijn die zulke mods maken want die brengen anderen op slechte ideeen en nu wil ik het zelf eigenlijk ook doen maar dat durf ik toch niet |
|
||||
|
||||
Citaat:
K zou het heel graag zien dat er meer mensen zijn die dit zouden doen. |
|
|||
|
|||
heb je al wat uit kunnen proberen met t rode appeltje croiman? ik weet t.. ik ben heel ongeduldig.. maar ik ben heel benieuwd..
|
|
|||
|
|||
Gaaf hoor zo'n verlicht Apple logo!!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
naar mijn idee werken: witte cover met wit appeltje (apple style) zwarte cover, rode rand, rood appeltje zwarte cover wit appeltje old skool: metalen/witte cover met gekleurd appeltje maar de mooiste zijn die die croiman heeft gemaakt: psycho iphone mod No. 1 en 2
|
|||
|
|||
sjowol.. ik wil dus ook een zwarte met rood appeltje.. alleen croiman zou even gaan kijken of dat er goed uit zou zien.. dus vandaar dat ik me afvroeg of hij al any results had..
lijkt me gewoon strak om rond te lopen met een iPhone waar niemand mee rondloopt.. custom made.. met croimans cijfertjes erin |
|
|||
|
|||
Ik kan niet wachten om nr. 1 en nr. 2 in het echt te zien.
Vrijdagavond kom ik naar je toe, croiman! Dat zal na 20.00 uur zijn. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nee Sjowol woont in Amerika
Fresh woont gewoon in NL
|
||||
|
||||
Kun je mijn iPhone ook zo maken??
|
||||
|
||||
|
Labels |
carbon, case, mod, modding, psycho |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari Psycho Mod | croiman | Jailbreak apps en thema's | 26 | 04-06-08 23:03 |
|
|