Indrukwekkende iPhone-casemod: Croiman Psycho iPhone Mod discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Misschien moet je je idee eens opsturen naar Apple Tis wel super leuk als ze er standaard een lampje in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dit software matig instelbaar maken begin k nie aan, en het idee naar apple sturen had k ook al in gedachten.
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
FROSTEN ?? was da nu weer? heb t eerst uitgeknipt met plaatschaar en daarna precies op maat geschuurt zodat t appeltje erin past.meer niet |
|
||||
|
||||
Citaat:
En ja heb er naar gekeken naar een patent, kocht paar duizend... Was grapje ja. Maar toch.... ;-) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zie foto Laatst gewijzigd door croiman; 03-04-08 om 20:34. |
|
|||
|
|||
Mooi project
misschien nog een idee: zorg ervoor dat de witte ledjes aangaan als je de camera aanzet heb je gelijk flitlicht |
|
|||
|
|||
Het is inderdaad eigenlijk wel wenselijk dat het appeltje niet brandt als hij in je broekzak zit. Voor je gevoel "brandt hij dan letterlijk in je zak". Dus oplichten als zodra je "slide to unlock" hebt gedaan zou helemaal prachtig zijn. Ik heb er totaal geen verstand van, maar softwarematig kan dit nooit geweldig moeilijk zijn lijkt me?
Anyway, het blijft schitterend wat je doet croiman. Ben benieuwd naar het eindresultaat. |
|
||||
|
||||
appel zal dit misschien ooit wel standaard maken zeker als ze zien dat er mensen zijn die dit zelf "maken" op hun iphone. Wie weet.
|
|
|||
|
|||
dat hoop ik ook, maar tenzij ze een veeeel betere batterij erin stoppen doen ze het toch niet, denk ik... Ze doen zoveel niet, alleen om het feit dat je batterij dan sneller leeg raakt
|
|
||||
|
||||
er zijn nog zoveel dingen die ze kunnen doen voor batterij te sparen, zoals screen light dimmer die je in advanced pres vind. enz.... En er zijn er zwaardere batterijen, dus.... waarom niet?
|
|
||||
|
||||
waar kan je deze krijgen zwaardere batterijen ?
en hoef je deze gewoon maar los te klikken en te vervangen of komt er meer bij kijken om je batterij te switche ? Grtz B |
|
|||
|
|||
Toevallig in dit topic geraakt...en man wat GAAF!!!!!!!!!!!!!!
Je hebt straks echt een unieke iPhone, het ziet er bijzonder mooi uit en wat een werk maak je ervan croiman! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.. R.E.S.P.E.C.T.! |
|
||||
|
||||
Citaat:
cover eraf krijgen en de batterij is gesoldeerd op het logic-board. Er zijn al redelijk wa filmkes op t net over disassemble. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nee, niks geschuurd. dit was proef appeltje. het nieuwe ben ik vandaag even aan bezig geweest, het solderen van blauwe smd-leds wil niet lukken.
|
|
|||
|
|||
Hey croiman! Het gaat je lukken, dat weet ik zeker. Ben erg benieuwd naar het resultaat.
|
|
||||
|
||||
ik hoop dat t gaat lukken, volgende week heb ik mijn 16gb usa iphone en dan zou t direct erop gaan, dus hoop dat ik t klaar krijg tegen dan. Foto's en filmke maken op youtube en posten natuurlijk. Maar eerst zien dat die blauwe led's tegoei willen solderen, anders morgen ne electronica expert zoeken. Zandstralen heb k ook al voor gemaild, hoop dat ik snel bericht krijg dat ik met de cover kan langsgaan.
|
|
|||
|
|||
Ik wil ook een croiman iPhone met imprint "iFoneguide inside". Kun je dat regelen als ik hem naar je opstuur?
Ik heb er wel wat voor over... Als herinnering aan m'n iPhonetijd en voor de vitrinekast. Laatst gewijzigd door Fresh; 05-04-08 om 02:46. |
|
||||
|
||||
ik eigenlijk ook wel.. maarja ik heb er helaas de centjes nie voor :S
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
heb er nog ma 2 ontvangen, een van Fresh en een anoniem via › ›.
Sevens winkelen voor de iphone mod, zien voor de juiste plexiglas, de blauwe led's die niet willen meewerken (oplossing) zien voor eventueel nog extra's voor de cover en antenne cover. |
Labels |
carbon, case, mod, modding, psycho |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari Psycho Mod | croiman | Jailbreak apps en thema's | 26 | 04-06-08 23:03 |
|
|