kan op Icloud mijn notities niet vinden discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Je kan de notities naar je iphone 5 enkel brengen met een restore . (dit is dan de backup van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik dan de boodschap krijg: zet terug vanaf de reservekopie, krijg ik 2 mogelijkheden, de 3gs of de iphone 5. Natuurlijk moet ik dan kiezen voor de 3gs maar dan ben ik dan niet de notities, agendapunten etc kwijt op de iphone 5? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dan ben je inderdaad de nieuwe notites en agendapunten enz kwijt op je iphone 5
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCal kan mijn iCloud account niet vinden | Lex1975 | iCloud | 2 | 22-04-12 21:45 |
Video: waar kan ik mijn film terug vinden op mijn iphone | henkie73 | Muziek, foto & video | 2 | 23-04-11 22:33 |
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? | uncu129 | iTunes | 2 | 03-02-11 13:18 |
Waar kan ik mijn herstel copie vinden en terug op mijn iphone plaatsen? | dakine | iTunes | 5 | 12-02-10 17:33 |
Mac OS X: Kan iPhone Backup niet vinden op mijn Mac | efefes | iTunes | 1 | 28-06-09 22:50 |
|
|