Wallpaper open slotje discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand waar ik deze wallpaper vandaan kan halen of heeft iemand deze die hij/zij wil delen????...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wallpaper open slotje
Weet iemand waar ik deze wallpaper vandaan kan halen of heeft iemand deze die hij/zij wil delen????
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niemand....?????????????
|
|
||||
|
||||
Heb je al gegoogled??
|
||||
|
||||
heb ook al ff geprobeerd voor Chrisl die pic te zoeken alleen niet gevonden, ook niet op google
moet je ff heel goed zoeken denk
|
||||
|
||||
Ik heb er ook al een dag opzitten, hele dag zoeken maar niks gevonden....
|
|
||||
|
||||
is deze goed wat je zoekt ???
Laatst gewijzigd door croiman; 23-05-08 om 22:10. |
|
||||
|
||||
So close, ik wil alleen het plaatje heben, dus het plaatje wat deze iPhone heeft, maar dan zonder de iPhone er omheen.... Snap je????
Zie jouw plaatje als een echte iPhone met alleen een open slotje als wallpaper, En dan eventueel nog "hacked" eronder of iets dergelijks... |
|
|||
|
|||
zal morgen eens proberen het na te maken in fotosoep
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
tot nu toe nog niks gevonden, mag t ook een cijferslot zijn waar je aan moet draaien????
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wat denk je van dit slotje ?
Black Gold Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 25-05-08 om 00:22. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, maar ik vindt een witte achtergrond niet mooi op m'n lockscreen.
|
|
||||
|
||||
kleur em zwart met een programma???
post em hier , zal t snel even fixen voor je kunt er zelf nog tekst bijzetten. Laatst gewijzigd door croiman; 25-05-08 om 01:35. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ben zonet ook weer ff bezig geweest, en ff geprobeerd te bewerken.
Maar blijkt maarweer dak daar geen meester in ben |
|
||||
|
||||
twee posten hoger heb je hem in t zwart staan, en de afmetingen kloppen met die van een wallpaper.
graag gedaan |
|
||||
|
||||
Thanx dudes, maar het is een .png bestand, volgens mij kan ik daar weinig mee via iTunes, of kan dat wel????
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ok thanx. Dan zal ik hem morgen in iTunes knallen. Maar ik wil toch ook dat slotje uit m'n eerste post hebben als iemand dat kan.
Er staat ook dat ik mijn eigen tekst erin kan zetten, hoe werkt dat???? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fotos niet meer kunnen draaien en slotje bovenaan | Bartos2 | iPhone algemeen | 11 | 22-08-10 22:23 |
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon | xzero | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-04-08 22:13 |
|
|