Wallpaper open slotje discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Ok thanx. Dan zal ik hem morgen in iTunes knallen. Maar ik wil toch ook dat slotje uit m'n eerste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
bewerken en gewoon erwat neerzetten
|
|
|
||||
|
||||
via een teken of foto programma, hoe denk je dat k anders dat slot in een zwart kader heb gezet?
je kunt die afbeelding ook een naam geven en rechtstreeks in de map wallpapers op je iphone zetten met Winscp.
|
||||
|
||||
Tja, dan zou Winscp wel moeten werken op mijn windhoos machine.... Ik doe het wel via iTunes...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Lijkt er op toch? Beetje Paint, beetje klooien. Je kunt hem evt. zelf vervolmaken.
|
||||
|
||||
sorry, die is lelijk. op een iphone vind k een wallpaper die af moet zijn.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hij past nu heeeeeeeel erg goed, thanx dude...
|
|
||||
|
||||
geen probleem, was 1min werk voor mij lol.
|
|
||||
|
||||
Is die andere ook 1 minuut werk voor je? De foto waar deze post mee begon?
|
|
||||
|
||||
die is te klein, als ik die wa moet vergroten verlies je kwaliteit.
|
|
||||
|
||||
Minder...
Zijn de moderators hier ook de gene die het nieuws plaatsen op de homepage? Want die hebben het plaatje ook ergens vandaan... |
|
||||
|
||||
Bijlage 2044
Citaat:
welke afmetingen moet ik nemen vr een wallpaper? kan nog wel andere afbeelding op plaats van sleutelgat zetten als jewil Laatst gewijzigd door truckdiver; 26-05-08 om 12:22. Reden: afbeelding aangepast |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fotos niet meer kunnen draaien en slotje bovenaan | Bartos2 | iPhone algemeen | 11 | 22-08-10 22:23 |
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon | xzero | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-04-08 22:13 |
|
|