Wallpaper open slotje discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) zo ziet hij er op de iphone uit...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
zo ziet hij er op de iphone uit
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb een iets verbeterde versie toegevoegd. Het is maar een minimale verandering. Links was de kromming niet helemaal netjes. Dat is nu opgelost
|
||||
|
||||
oeps schoonheidsfoutje dan
de 2de is ondertussen aangepast Laatst gewijzigd door truckdiver; 26-05-08 om 13:24. Reden: afbeelding aangepast |
|
||||
|
||||
Daar zit het foutje ook in
Het is maar minimaal maar ik stoor me daar altijd aan |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
da laatste dan voor Chrisl
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nou wil ik ook niet meer stoppen ook, kan je ook zo'n plaatje maken met een zwarte achtergrond met alleen m'n naam op die manier geschreven????
Maar dan niet in het midden maar iets eronder???? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Deze zijn echt mooi inderdaad. Met die weerschijn van het licht op de zijkant, en superscherp. Dat lukt dus niet met het simpele Paint.... Ga hem ook eens bekijken op mijn iPhone.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fotos niet meer kunnen draaien en slotje bovenaan | Bartos2 | iPhone algemeen | 11 | 22-08-10 22:23 |
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon | xzero | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-04-08 22:13 |
|
|