[Vraag] Hoe verander ik Meldingstoon van Whatsapp discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede forumleden, Ik zit al een tijdje te auwhoeren met het veranderen van mijn meldingstoon op Whatsapp.. Ik zou namelijk graag een custom toon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[Vraag] Hoe verander ik Meldingstoon van Whatsapp
Beste mede forumleden,
Ik zit al een tijdje te auwhoeren met het veranderen van mijn meldingstoon op Whatsapp.. Ik zou namelijk graag een custom toon in mijn telefoon willen hebben en deze dan toevoegen aan een speciaal persoon in whatsapp, alleen dit lukt mij niet.. Als iemand weet hoe ik dit kan doen, zou diegene mij dan willen helpen met dit? Vriendelijke groet, Remco |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit vorige week gedaan met behulp van het progje diskaid ... Hiermee ga je ook in de root van de iPhone en daar kan je dat dan allemaal aanpassen ...
|
|
||||
|
||||
whatsapp tones
dat kun je doen met pushtone, te halen in Cydia!
|
|
|||
|
|||
Met I-funbox heb ik een .caf toontje (dit is de officiele extensie die Whatsapp gebruikt) geuploaded naar de root van Whatsapp en een bestaande toon hernoemd. Toontje wordt niet afgespeeld. Voorlopig heeft niemand het werkend gekregen zo te horen.
Edit: Ondertusen is het me wel gelukt. Laatst gewijzigd door BOZOK; 09-05-13 om 14:07. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zoals ik het hierboven heb genoemd, alleen uploaden van toontje device rebooten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kun je data van applicaties - zoals Facebook/Whatsapp- wissen? | rikstaals | iPhone algemeen | 1 | 07-12-11 16:19 |
Hoe verander je de tekst..? | VIETBOY | Jailbreak apps en thema's | 6 | 22-02-11 11:33 |
Hoe verander ik me ipod naam??? | Silver-Apple | iPhone algemeen | 7 | 09-01-11 21:02 |
Hoe verander ik de zwarte achtergrond? | JERR23 | Archief | 2 | 30-06-10 21:01 |
Windows: hoe verander ik de opslagplaats van gedownloade applicaties? | warsteyner | iTunes | 5 | 17-08-09 19:29 |
|
|