Wel geluid, geen ringtone (iPhone 4) discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleempje met mijn iPhone 4. Deze geeft namelijk wel geluid bij het afspelen van muziek of de wekker. Maar de beltoon laat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel geluid, geen ringtone (iPhone 4)
Ik heb een probleempje met mijn iPhone 4. Deze geeft namelijk wel geluid bij het afspelen van muziek of de wekker. Maar de beltoon laat hij niet horen. Hij trilt alleen maar. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
de schakelaar aan de zijkant van de iPhone kunt u het belsignaal in- of uitschakelen. U kunt ook de iPhone al dan niet laten trillen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kijk eens bij instellingen >geluiden
Verschuif de schuifbalk om te zien of het je het geluid hoort . kies ook eens een andere beltoon |
|
|||
|
|||
Kijk even op iPhone No Sound/ Fixes for no sound on Speaker, Apps, Music, Videos... daar staan de diverse mogelijkheden die je kunt doorlopen om dit op te lossen.
In bijna alle gevallen is "step 8" dé oplossing (ff het filmpje bekijken en even nadoen) succes ermee |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
Geen geluid (ringtone ,muziek) wel in de externe speaker | Rickz | Ringtones en Wallpapers | 1 | 18-06-12 13:38 |
Geen ringtone; wel via de oordopjes | marc m | Ringtones en Wallpapers | 1 | 30-07-11 10:22 |
geen geluid behalve ringtone!!? | sammy25ams | Ringtones en Wallpapers | 18 | 25-02-08 12:25 |
|
|