//

Geen geluid (ringtone ,muziek) wel in de externe speaker

Geen geluid (ringtone ,muziek) wel in de externe speaker discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag, Sinds kort heb ik de applicatie skype gedownload op mijn iphone 4 ( 5.1.1 ) en ik zet meestal de externe speaker erop met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-06-12, 16:43
Rickz Rickz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Exclamation Geen geluid (ringtone ,muziek) wel in de externe speaker

Goeiedag,

Sinds kort heb ik de applicatie skype gedownload op mijn iphone 4 ( 5.1.1 )
en ik zet meestal de externe speaker erop met een aux kabel om diegene met wie ik skype beter te kunnen verstaan.
Maar sinds gisteren toen ik de aux kabel eruit heb gehaalt , heb ik geen geluid meer met muziek , ringtone (trilfunctie doet het wel) , me slide to unlock geluid doet het niet , kort samengevat alle geluiden doen het niet en als ik me externe speaker met de aux kabel erin zet dan kan ik muziek luisteren en doen de geluiden het wel .
Ik heb al een back up gemaakt op Itunes en de iphone daarna herstelt naar fabrieksinstelling als hoe je hem nieuw in doos krijg, maar ook zo heb ik mn geluid niet terug gekregen , ik ben vandaag naar Ifactor gegaan en hun konden niks in de winkel doen en adviseerden mij om de iphone via Itunes opnieuw te installeren .
Ik heb ook een normale laptop van Compaq waarop ik skype gebruik en daar heb ik precies hetzelfde maar dan alleen met skype , ik kan de andere persoon alleen horen via de externe speakers.
Dus mijn vermoedens zijn dat het met een omschakeling heb te maken maar ik kan het echt niet vinden in de instelling in het toestel zelf

Ik zou het zeer waarderen om hier een oplossing voor te vinden ,anders ben ik de iphone weer een tijdje kwijt dus WIE O WIE kan mij helpen met dit probleem ???

Gr. Rick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-12, 12:38
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Als je op een volume knop drukt wat staat er dan in beeld?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 12:20
Geen meldingstonen + muziek afspelen via 'Speaker', wel via Earphone Christiaanvr Muziek, foto & video 15 15-05-12 13:02
Geen geluid bij bellen, wel met speaker/carkit coelho iPhone algemeen 2 27-09-11 11:06
Geen geluid als ik bel, wel zodra ik op speaker zet.. Sewa19 iPhone algemeen 4 22-09-11 00:42
Muziek: Geen muziek maar wel ringtone?!! Reload666 Muziek, foto & video 0 12-07-10 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:04.