melding bij instellen muziek track als wekker discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik een muziek nummer kies als wekker, krijg ik soms deze melding. En ik snap niet wat ermee bedoeld wordt. Ik heb een screendump ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
melding bij instellen muziek track als wekker
Wanneer ik een muziek nummer kies als wekker, krijg ik soms deze melding.
En ik snap niet wat ermee bedoeld wordt. Ik heb een screendump van de melding gemaakt: Kan iemand dit voor me uitleggen? Bedankt! - Daan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je een beperkt abonnement hebt voor mobiele data, dan kan het zijn dat je door muziek te downloaden wanneer je niet via Wi-Fi bent verbonden, je bundel (sneller) overschrijdt, en dan ga je per MB betalen, naast de normale kosten voor de down te loaden muziek.
|
|||
|
|||
Hoi Peter, thanx voor je reactie,
Wat ik niet snap is waarom hij muziek download want het gaat om tracks die al op mijn telefoon staan. Ik vind het een verontrustend idee dat er dan iets gedownload wordt, gaat hij het nummer dan apart voor de wekker downloaden ofzo? Ik neem aan dat er via mijn apple-ID niet zomaar iets uit de itunes store wordt gedownload toch? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek instellen als beltoon met de Iphone 4 | roadrunner12 | Ringtones en Wallpapers | 4 | 28-04-13 20:26 |
iPad Drum track bij 3FM | SirOcco31 | iPad Apps | 0 | 16-02-12 16:52 |
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen | Londonforever | iTunes | 0 | 21-09-11 23:38 |
iPad als wekker gebruiken | baart | iPad algemeen | 1 | 08-09-10 12:02 |
T-Mobile netwerk als standaard instellen bij orange sim | klaverentwee | Overige providers Nederland | 0 | 18-10-08 15:05 |
|
|