Beltoon gekocht maar verdwijnt na1 dag discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende probleem ik heb een ringtone gekocht bij iTunes die betaald geïnstalleerd en dan zie ik tot mijn verbazing dat de ringtone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beltoon gekocht maar verdwijnt na1 dag
Ik heb het volgende probleem ik heb een ringtone gekocht bij iTunes die betaald geïnstalleerd en dan zie ik tot mijn verbazing dat de ringtone de volgende dag gewoon weg is. En moet ik hem vervolgens weer kopen heel vreemd dus iemand een idee wat dit kan zijn?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat uw per e-mail een factuur heeft ontvangen, en er is een link "Meld een problem", klik erop en meldt het probleem.
|
||||
|
||||
Ik heb Apple hierover gebeld omdat het op de iPhone van m'n vriendin ook gebeurde. Zij gaven aan dat dit een probleem is onder iOS 8.1.1. Nu zie ik dat je gebruik maakt van 8.1. Misschien toch even bellen?
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem. Na een dag is de beltoon niet meer te vinden op de iPhone en krijg je de standaard beltoon te horen.
Hoop dat ze dit snel fixen bij Apple. Heb trouwens iOS 8.1.1 geïnstalleerd staan. |
|
|||
|
|||
Schijnt een bekent probleem te zijn hebben ze vertelt echter vind ik het wel vreemd dat het bij mijn telefoon verdwijnt en bij mijn oude iPhone 5s niet terwijl die ook op dezelfde software draait
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beltoon ingesteld maar wordt niet gebruikt | MiDe74 | iPhone algemeen | 1 | 12-10-12 00:44 |
Itunes gekocht liedje als wekker/beltoon | egbertv | iTunes | 3 | 26-12-11 19:24 |
Beltoon maar 15 sec. lang | adwkelly | Ringtones en Wallpapers | 4 | 06-08-11 18:57 |
Beltoon gekocht maar niet te vinden op Iphone | Lotteked4 | iPhone algemeen | 1 | 19-09-10 10:40 |
Beltoon gekocht, maar werkt niet | lowis | iPhone algemeen | 0 | 12-06-10 17:21 |
|
|