Ringtone toepassen aan contactgroep discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoihoi... Ik vraag me af of dit mogelijk is ,om 1 ringtone aan een contactgroep toe te voegen....Ben namelijk lid van een fotoclub,en lijkt me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ringtone toepassen aan contactgroep
Hoihoi...
Ik vraag me af of dit mogelijk is ,om 1 ringtone aan een contactgroep toe te voegen....Ben namelijk lid van een fotoclub,en lijkt me dit best handig,als al deze personen de zelfde ringtone hebben... Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, dat lukt wel maar wel aan de contactpersonen kan je een aparte ringtone geven !
|
|
|||
|
|||
Hey,bedankt voor je reactie..
Maar dat snap ik ,t ging er mij om ,om ze in 1x allemaal de zelfde ringtone te geven |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtone koppelen aan geblokkeerde/anonieme oproep? | Brachioradialis | Ringtones en Wallpapers | 0 | 18-02-11 02:14 |
Ringtone snel aan meerdere contacten toevoegen | Maxwell1 | Desktop-applicaties | 1 | 21-11-10 04:24 |
Ringtone aan de praat krijgen | cocob | Ringtones en Wallpapers | 0 | 03-03-10 16:04 |
beltonen toepassen | spike-1979 | Ringtones en Wallpapers | 1 | 29-09-09 17:26 |
software update 1.1.4 toepassen? | savio | Archief | 2 | 15-03-08 13:43 |
|
|