gedownloade ringtone werkt niet discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb uit de Itunesewinkel een kerstbelto0n gedownload. Hij is kwam als m4a bestand en ik heb hier gevonden hoe ik dat moest omzetten naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gedownloade ringtone werkt niet
ik heb uit de Itunesewinkel een kerstbelto0n gedownload. Hij is kwam als m4a bestand en ik heb hier gevonden hoe ik dat moest omzetten naar m4r bestand, Die staat nu ook in mn bibliotheek en bij de omschrijving staat nu ool beltoon. De lengte is 26 sec, grootte 1,4 mb. Volgens de instructie kan ik hem nu naar Beltonen in Itunes slepen. Maar hij doet het niet. Bij het slepen verschijnt er wel een +, maar hij springt gewoon steeds terug naar Muziek Hopeloos irritant, temeer daar ik er gewoon voor moest betalen. Ik ben wel een beetje blond met Iphone dus misschien doe ik iets heel simpels fout
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je wel de vinkjes Beltonen Syncen aan staan???
|
|||
|
|||
Chris: Ja, ik had alles goed gedaan. Het is intussen ook al opgelost. Eigenlijk per ongeluk. Ik had het oorspronkelijke uit de winkel gedownloade m4a bestaan uit Muziek weggehaald en toen versprong het m4r bestand spontaan naar Beltonen
|
|
||||
|
||||
ok, nou mooi dat ie opgelost is......
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtone werkt niet en kan niet synchroniseren? | Terrarabo | Ringtones en Wallpapers | 6 | 13-11-11 11:04 |
Luidspreker werkt niet (ringtone ed) | Aquar | Ringtones en Wallpapers | 9 | 26-10-11 02:18 |
iPhone: Gedownloade firmware niet herkend. | timslim | Jailbreak | 4 | 20-06-09 14:36 |
Mac OS X: Ringtone maken via tip van de dag werkt niet? | mhmobiel | iTunes | 2 | 15-10-08 14:27 |
assign ringtone werkt niet | bon | Ringtones en Wallpapers | 2 | 04-01-08 18:23 |
|
|