//

Kan beltoon niet meer veranderen

Kan beltoon niet meer veranderen discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Vreemd probleem; en het lijkt dat het vrij uniek is, want met zoeken hier en Google kwam ik niks soortgelijks tegen... Ik heb een eigen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-12-08, 16:54
Oppie Oppie is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard Kan beltoon niet meer veranderen [Opgelost]

Vreemd probleem; en het lijkt dat het vrij uniek is, want met zoeken hier en Google kwam ik niks soortgelijks tegen...

Ik heb een eigen ringtone/beltoon op mijn iPhone (2G, FW 2.1, ge-jailbreaked) gezet, en die doet het, maar ik kan 'm niet meer veranderen. Kan een andere selecteren via Instellingen>Geluiden>Beltoon en die laat ie ook horen op het moment van selectie, maar wordt ik gebeld, dan pakt toch weer die ene. Lijkt een soort cache probleem. Heb de iPhone herstart, zonder resultaat.

Heb nog niet betreffende beltoon via iTunes deleted, en ook geen recovery/DFU gedaan. Eerst eens horen of er kennis over is...

Dus kent iemand het probleem en een eventuele oplossing?

Laatst gewijzigd door Oppie; 14-12-08 om 19:04.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-12-08, 17:32
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Hoe heb je de ringtone erop gezet die niet meer weg wil? Misschien via een SSH sessie? Kan het zijn dat de betreffende ringtone read-only is en niet meer gewist, overschreven of verplaatst mag worden? Ik weet niet hoe de iPhone precies met ringtones omgaat eigenlijk, maar als het één bepaald bestand is voor de standaard ringtone dat wordt overschreven wanneer je een andere kiest kan het dus een rechten-probleem zijn.
__________________
...
  #3  
Oud 10-12-08, 17:36
Oppie Oppie is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard

Nee, 'gewoon' via iTunes/Beltonen.
  #4  
Oud 10-12-08, 18:27
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

ff via itunes van je iphone afhalen en er vervolgens weer opzetten, dat zou moeten werken denk ik
  #5  
Oud 12-12-08, 18:24
Oppie Oppie is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard

Ja, misschien wel: heb het nog niet geprobeerd, zoals ik al in de openingpost aangaf.

Maar gezien de weinige reacties hier heb ik blijkbaar een zeldzaam probleem?!
Afijn, zal jullie op de hoogte houden als ik e.e.a. heb uitgeprobeerd.
En bedankt voor het meedenken zover.
  #6  
Oud 12-12-08, 19:28
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Is het niet zo dat je de ringtone hebt aangewezen als ringtone bij een bepaald persoon of bij iedereen? Kijk eens in je telefoonboek wat er bij staat, als er default staat is het goed....
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #7  
Oud 14-12-08, 18:58
Oppie Oppie is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard

Chris, Briljant; de oplossing!
Briljant en ook heel simpel: ik had idd net die telefoonnummers die mij belden, en waarmee ik 'test-belde', een vaste beltoon gegeven, waardoor het dus leek alsof de nieuw ingestelde beltoon niet werd gebruikt. Eigenlijk zou dit wel vaker tot verwarring moeten leiden, lijkt me...
Maar erg bedankt!

Laatst gewijzigd door Oppie; 14-12-08 om 19:05.
  #8  
Oud 23-12-08, 17:38
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oppie Bekijk bericht
Chris, Briljant; de oplossing!
Briljant en ook heel simpel: ik had idd net die telefoonnummers die mij belden, en waarmee ik 'test-belde', een vaste beltoon gegeven, waardoor het dus leek alsof de nieuw ingestelde beltoon niet werd gebruikt. Eigenlijk zou dit wel vaker tot verwarring moeten leiden, lijkt me...
Maar erg bedankt!

You are very welcome sir.....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan mn wallpaper niet veranderen wietley Jailbreak apps en thema's 3 08-08-10 18:28
Zelfgemaakte Ringtones staan niet meer bij Beltoon (OS 3.0) SmartieZ Ringtones en Wallpapers 5 01-07-09 02:56
Kan wallpaper niet veranderen Eindbaas Jailbreak apps en thema's 6 03-10-08 18:04
Kan achtergrond niet veranderen. Jens iPhone algemeen 3 18-08-08 14:58
Kan mijn achtergrond niet meer veranderen MisterM24 Jailbreak apps en thema's 12 14-07-08 20:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:23.