.amr naar .m4r ? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een beltoon wat een .amr bestand is. Dit bestand zou ik graag naar een .m4r willen. Wie zou mij hierbij even kunnen helpen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
.amr naar .m4r ?
Ik heb een beltoon wat een .amr bestand is.
Dit bestand zou ik graag naar een .m4r willen. Wie zou mij hierbij even kunnen helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bovenin je scherm staan een paar tabs. Ga naar Extra > Mapopties... > Weergave > En dan het hokje ''Extensies voor bekende bestandstypen verbergens'' uitvinken
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kan je eens een klein AMR bestandje hier in het forum zetten, dan probeer ik het even. Ik heb echt de duvel en z'n ouwe moer (zo was de uitdrukking toch?) aan audio-apps op mijn Mac, audio was de hele reden om naar Mac te switchen voor mij. Weet zeker dat er wel iets bij zit waarmee ik het kan omzetten, maar kan zelf geen AMR vinden. Volgens mij is dat een formaat voor multi-timbrale ringtones op Nokia meuk toch?
|
||||
|
||||
Heb je deze al geprobeerd ; FormatFactory - Free media file format converter
of lees hier voor meer info ; Audio en video converteren naar een ander formaat(freeware) - ABForum.be |
|
||||
|
||||
MediaCoder kent ook vele formaten. Te downloaden vanaf sourceforge.net.
|
|||
|
|||
Ik ben er vannacht uitgekomen.
Heb het gedaan via Media Convert - gratis online convertor - converteer audio, ringtones, converteer muziek en video. MP3 WMV 3GP AMR FLV SWF AMV MOV WMA AVI MPG MP4 DivX MPEG4 iPOD PSP OGG WMA AAC MP4 MPC MMF QCP KAR MIDI REALAUDIO FLAC JPG PSD DOC PDF RTF TXT ODG ODP En guess what de .m4a werkt ook als beltoon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
M4a extensie veranderen naar M4r | simbo | Archief | 4 | 03-03-10 21:00 |
Ringtones MP3 configurere naar M4R voor iTunes? | Antonio6 | Archief | 1 | 03-08-09 21:27 |
m4r converter | cheminez | Ringtones en Wallpapers | 11 | 01-07-09 19:56 |
MP3 -> M4R Converter Iphone!!! | mahonie007 | Ringtones en Wallpapers | 6 | 15-05-08 19:13 |
m4r? | DertKesh | Archief | 2 | 04-01-08 02:10 |
|
|