Geen kopje aangepast discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb een Iphone 3G met firmware 2.2 Nu wou ik een ringtone erop zetten, ik heb de handleiding gevolgd die hier op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen kopje aangepast
hallo,
Ik heb een Iphone 3G met firmware 2.2 Nu wou ik een ringtone erop zetten, ik heb de handleiding gevolgd die hier op de site stond, alles is verder goed verlopen. Alleen de ringtone staat niet tussen de lijst van andere ringtone's, terwijl hij wel op me iphone staat onder Beltonen. Bij het voorbeeld zag ik ook staan dat de ringtone staat onder Instellingen->Geluiden->Beltoon-> en dan aangepast alleen heb ik geen kopje/tablat met aangepast!. kan iemand mij hiermee helpen wellicht? groetjes Joyce |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Weet je zeker dat het .m4r bestanden zijn???
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: Navigon een kopje kleiner maken | ballegooier | iPhone Navigatie | 0 | 01-04-10 09:24 |
Navigon: Navigon MobileNavigator Europa kopje kleiner maken met Winrar/Stuffit | iCulture | iPhone Navigatie | 8 | 21-08-09 21:43 |
Aangepast UIWebview | Dreissen | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 15-06-09 17:41 |
Prijzen iPhone 3G aangepast? | marcel1607 | Koopinformatie Nederland | 3 | 12-06-09 15:17 |
|
|