Standaard (bubbels) achtergrond discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net mijn iPhone 3g gejailbreaked. Werkt perfect. Ik zou graag de wallpaper zoals die standaard op de 3gs en 4 zit nadat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Standaard (bubbels) achtergrond
Hallo,
Ik heb net mijn iPhone 3g gejailbreaked. Werkt perfect. Ik zou graag de wallpaper zoals die standaard op de 3gs en 4 zit nadat deze geupdate is met firmware 4.0. Die met die bubbeltjes. (zoals in het logo hierboven op de site!) weet iemand misschien toevallig hoe deze heet en waar ik die kan vinden? (heb al via google geprobeerd, maar helaas zonder resultaat...) Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als je homescreen-wallpaper hebt geactiveerd tijdens de JB dan staat deze gewoon in je instellingen bij je achtergrond foto's. En kan je die dus gewoon nanuit daar selecteren als achtergrond.
"Instellingen -> Achtergrond" |
|
|||
|
|||
Zo simpel................... ;-)
Thanks a lot!! |
|
||||
|
||||
en hoe wijzig je die voor de sms... haha voor me upgrade had ik dat nl.. maar kan het nu niet meer terug vinden...
dus ik wil graag een nieuwe achtergrond bij me sms..
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Standaard achtergrond terug | simonn | Jailbreak apps en thema's | 12 | 10-02-11 13:47 |
Standaard iconen? | Robin026 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 18-08-10 17:50 |
3.1.3 standaard | negro | Archief | 1 | 26-05-10 15:03 |
standaard iconen | mathphone | iPhone algemeen | 2 | 08-03-10 17:40 |
Standaard Icoontjes | Jroen_w | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-03-08 14:50 |
|
|