Standaard achtergrond terug discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net mijn iPhone 3G gejailbreakt , alleen heb ik nu zo'n vervelende achtergrond met die bubbels. Kan ik hem weer standaard zwart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Standaard achtergrond terug
Hallo,
Ik heb net mijn iPhone 3G gejailbreakt , alleen heb ik nu zo'n vervelende achtergrond met die bubbels. Kan ik hem weer standaard zwart krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Winterboard bekijken, en vervolgens iets met wallpaper zal een vinkje achterstaan en deze moet je weghalen.
|
|||
|
|||
Op winterboard is er niets meer aangekruist en nog altijd diezelfde achergrond
|
|
||||
|
||||
Instellingen | Achtergrond?
|
|
|||
|
|||
ik had hetzelfde probleem heel vervelend is dat!
|
|
||||
|
||||
iPhone789 en simonn, zouden jullie misschien een screenshot kunnen maken?
|
|
|||
|
|||
Het is inderdaad een probleem om je default wallpaper (zwarte achtergrond) normaal terug te krijgen. Ik heb het maar opgelost door een zwarte wallpaper te downloaden en in te stellen als achtergrond.
Vreemd eigenlijk dat Apple de oorspronkelijke achtergrond niet tussen de wallpaper collectie zet. |
|
||||
|
||||
Da's inderdaad wel vreemd, niet iedereen heeft behoefte aan een achtergrond.
|
|
||||
|
||||
Als je handig bent met OpenSSH of iFile, kun je in /System/Library/CoreServices/Springboard.app/***AP.plist de homescreen-wallpaper boolean van true naar false zetten.
|
|
||||
|
||||
Indien je gejailbreaked hebt met redsn0w, run je redsn0w gewoon nog een keer maar zorg dan dat wallpaper (en install Cydia) niet meer staan aangevinkt.
|
|||
|
|||
Ja dat heb ik ook ik ga het vanmiddag eens proberen
Laatst gewijzigd door joshoogerwerf96; 05-02-11 om 14:11. |
|
||||
|
||||
Weet iemand wat ik verkeer doe.. Ik heb nu al een hele tijd mijn 3gs old boot jailbreakt met redsnow(en ik heb via redsnow niet de optie om wallpaper aan of uit te vinken). Maar ik heb nog steeds mijn achtergrond van lockscreen die domme bubbles. Mijn achtergrond in homescreen heb ik inmiddels via wallpaper.jpg via winterboard en winscp veranderd. Helaas kan ik mijn lockscreen dus niet aanpassen maar blijft daar steeds die standaard bubble achtergrond (winterboard en user lock background werkt niet)
|
|
||||
|
||||
Download in Cydia de tweak MyOS.
Hier kun je 'Homescreen Wallpaper' in- of uitschakelen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Standaard (bubbels) achtergrond | Zwaardvis | Ringtones en Wallpapers | 4 | 03-08-10 15:58 |
3.1.3 standaard | negro | Archief | 1 | 26-05-10 15:03 |
gaat steeds terug naar standaard | jamiro | iPhone algemeen | 0 | 30-06-08 12:45 |
1.1.2 terug naar 1.1.1 maar durf nu niet terug naar 1.1.2 ivm 1.1.3? | ArrrPoele9a | Unlock [archief] | 7 | 18-01-08 13:56 |
|
|