"Normale" ringtones discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi misschien kan iemand mij een goede tip geven. Ik heb tegenwoordig een leuk muziekje als ringtone, helaas als ik mijn phone in mijn zak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
"Normale" ringtones
Hoi misschien kan iemand mij een goede tip geven.
Ik heb tegenwoordig een leuk muziekje als ringtone, helaas als ik mijn phone in mijn zak heb dan hoor ik 'm niet en hij staat op z'n hardst. Ik vind de beltonen die standaard op de Iphone zitte echt BAGGER en zoek eigenlijk gewoon wat normale goede Ringtones die je BIJV ook op de Nokia hebt. Bedankt voor de hulp Mike Iphone 1.1.3. Unlocked met Ziphone (werkt perfect) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ehm boven dit tropic staat duidelijk https://forum.iculture.nl/f22/i...add-topic.html
Kan je hier tog kijken Verder vin ik de standaard geluiden wel leuk beter dan bagger muziek ringtones... Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou je bijvoorbeeld geen samsung, nokia, ... tunes op de iphone kunnen converteren of vinden? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Veel plezier ermee
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
"Autocorrectie" en "call forwarding" Uitschakelen - OPLOSSING! | Trish | iPhone algemeen | 33 | 19-10-08 02:53 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|