Fotostream - Windows - geen foto's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg de Fotostream voor geen meter aan de praat: op m'n iPhone komen de foto's wel in de juiste map terecht en ze worden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fotostream - Windows - geen foto's
Ik krijg de Fotostream voor geen meter aan de praat: op m'n iPhone komen de foto's wel in de juiste map terecht en ze worden kennelijk ook naar iCloud doorgestuurd, maar ze komen niet op m'n pc terecht (op m'n pc staat uiteraard het iCloud control panel geïnstalleerd en overal waar nodig is Fotostream ingeschakeld).
Iemand enig idee waar het misloopt, of zie ik iets over het hoofd? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ja, dat mapje staat er, maar er komt niets in terecht ...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 19:08 ---------- Zucht, net nu ik dit bericht post, verschijnen de foto's ... Sorry!!! |
|
|||
|
|||
Toch heb ook ik dezelfde problemen. Thuis Iphone Imac en Macbook, foto's op Iphone komen niet op Imac en Macbook. Foto's die ik op de Imac Library op fotostream zet komen wel op de Macbook en omgekeerd....
Ik dacht dat ik synchroniseerde met verschillende Icloud accounts, maar na opnieuw instellen op de Iphone nog steeds geen foto's op de Imac etc.... Iemand suggesties? |
|
|||
|
|||
De 1ste keer ik keek zag ik alleen de upload map staan en niet die map waar de foto's in terecht kwamen, boeltje werkte nie zegde ik dan, dag nadien zet ik mijn laptop open, had al foto's getrokken ook en kzeg ik ga nog eens kijken of het mss toch in orde is en ja hoor, die 2de map met de foto's was er ook opeens bij, hoe het komt weet ik wel niet, mss eens door de laptop die uit en aangezet is geweest dan?
|
|
|||
|
|||
iCloud-controle paneel eens opnieuw installeren en een andere download-locatie kiezen werkte bij mijn Windows PC!
|
|
|||
|
|||
iCloud Control Panel for Windows
https://www.icloud.com/# Voor degene die het nog niet wisten en/of hebben. |
|
|||
|
|||
iCloud control panel werkt niet op XP
Waar komen dan mijn foto's terecht? |
Labels |
fotostream, icloud, windows |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's verwijderen uit fotostream | Elidb | Muziek, foto & video | 14 | 16-02-12 13:47 |
fotostream iCloud op windows vista | nielskorte | iCloud | 10 | 01-12-11 10:39 |
Foto: fotostream probleempje? | Bosevents | Muziek, foto & video | 0 | 13-10-11 01:02 |
Foto's naar Windows | jamrijn | iTunes | 9 | 24-06-09 13:23 |
|
|