Gekke Kleuren na Vall van mijn Iphone 4 (Met Video) discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone Forum, was aan het koken en mijn Iphone 4 (zwart) viel van mijn zak op de grond ! en direct zoals te zien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gekke Kleuren na Vall van mijn Iphone 4 (Met Video)
Beste Iphone Forum,
was aan het koken en mijn Iphone 4 (zwart) viel van mijn zak op de grond ! en direct zoals te zien op het filmje die ik gemaakt heb, heb ik rare kleuren op mijn scherm, dus duidenlijk een hardware probleem toch? nou.. scherm kapot? of iets los van binnen? neem aan dat dit wel vaak voorkomt, de iphones vallen nogal graag hoor graag wat feedback van gebruikers met zelfde issue,/ervaring en eventueel hoe ze dit hebben opgelost, en/of het duur is de vervanging/reparatie. ZIE VIDEO: Broken iphone 4 display after fall - YouTube Broken iphone 4 display after fall - YouTube Mvg Dennis. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 oktober 2011 om 19:56 ---------- ik heb geen geluid bij de video helaas. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 oktober 2011 om 19:59 ---------- ik heb mijn iphone ongv 10 maanden geleden in de KPN winkel. hij is wel gejailbreked, kan ik hem gewoon brengen voor evt reparatie? of krijg ik te horen dat Jailbreaked phones niet worden geacepteerd ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je het ter reparatie brengt zou ik hem eerst even herstellen zodat je iphone weer blanco is. Zien ze de jb ook niet.
En volgens mij is het idd hardwarematig. |
|
|||
|
|||
niet hardware matig maar gewoon je lcd defect
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
gevallen, iphone 4 display, kapotte display, rare kleuren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video's van mijn Xtreamer bekijken op de iPad | Fozziebear | iPad algemeen | 3 | 06-04-11 17:15 |
Kleuren van google agenda overeen laten komen met iPhone/wijzigen van kleuren | joey.niftrik | iTunes | 1 | 08-11-10 20:13 |
Video uploaden/op mijn mac zetten gemaakt met Qik Video | toon007 | iPhone Apps | 2 | 17-03-10 00:18 |
|
|