Genius niet genoeg relaties discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb behoorlijk gezocht en van alles gevonden m.b.t. het niet kunnen genereren van Genius playlists op mijn iphone 4S. Op het moment dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Genius niet genoeg relaties
Hoi,
Ik heb behoorlijk gezocht en van alles gevonden m.b.t. het niet kunnen genereren van Genius playlists op mijn iphone 4S. Op het moment dat ik deze functie start op bekende of onbekende songs en of deze nu wel of niet gekocht zijn in de iTunes store ik krijg standaard de melding dat er niet genoeg gerelateerde songs op mijn iphone staan om een Genius playlist te genereren. Vreemd opzich gezien ik bijna 6000 songs op mijn iphone heb en dit toch voldoende moet zijn om een dergelijke playlist aan te maken. Via Google heb ik 1 oplossing gevonden die voor iemand heeft gewerk door de Album Artis en de Artist informatie om te draaien. Dit is bij mij in 95% van de gevallen iedentiek aan elkaar maar heb het voor de volledigheid wel getest, zonder het gewenste resultaat. Op mijn PC werkt het met dezelfde songs dus wel gewoon en correct. Vraag is natuurlijk heeft iemand hier een oplossing voor gevonden? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
genius, ipad, iphone, playlist |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Waar zit de knop 'GENIUS BIJWERKEN' in de itunes-store?(voor genius mixed) | reporterdavid | iTunes | 1 | 28-07-12 12:52 |
App relaties | Machineman | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-05-11 11:24 |
Windows: Niet genoeg rechten? [Win 7] | phoenix555 | iTunes | 2 | 26-04-10 22:43 |
iPhone laadt niet ver genoeg op | Luunie | iPhone algemeen | 3 | 01-08-09 10:02 |
|
|