//

foto's verwijderen iphone

foto's verwijderen iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone is bijna vol en ik wil graag al mijn foto's van mijn iPhone op mijn macbook zetten..Dus alle foto's verwijderen van mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-01-12, 14:40
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard foto's verwijderen iphone

Hallo,

Mijn iPhone is bijna vol en ik wil graag al mijn foto's van mijn iPhone op mijn macbook zetten..Dus alle foto's verwijderen van mijn iPhone, maar naar mijn macbook kopiëren...

Itunes syncen lukt ook niet meer, omdat er niet genoeg ruimte is..Wat is de meest makkelijke manier om dit te doen? Ik dacht als ik mijn iPhone aan de macbook hang, dat ik dan het mapje kan zien van de iPhone en vanuit daar de foto's knippen en dan plakken op mijn macbook?

Maar kan het niet vinden en lukt mij niet..Staan meer dan 2000 foto's op nu...

Iemand tips??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-12, 15:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

iPhone aan de Mac, iPhoto opstarten en importeren maar Je krijgt na het importeren van iPhoto ook de keuze of je de foto's op de iPhone wilt verwijderen of behouden.
  #3  
Oud 11-01-12, 17:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 Bekijk bericht
Hallo,

Mijn iPhone is bijna vol en ik wil graag al mijn foto's van mijn iPhone op mijn macbook zetten..Dus alle foto's verwijderen van mijn iPhone, maar naar mijn macbook kopiëren...

Itunes syncen lukt ook niet meer, omdat er niet genoeg ruimte is..Wat is de meest makkelijke manier om dit te doen? Ik dacht als ik mijn iPhone aan de macbook hang, dat ik dan het mapje kan zien van de iPhone en vanuit daar de foto's knippen en dan plakken op mijn macbook?

Maar kan het niet vinden en lukt mij niet..Staan meer dan 2000 foto's op nu...

Iemand tips??
Je foto's van de iPhone naar de pc/mac doe ik met de app photosync.

Je kan ook icloud gebruiken om je foto's in te steken, zolang je dan icloud nie wist blijven ze uiteraard in den icloud staan en alsook op je pc/mac zelfs (moet je programmaatje voor downloaden op je mac voor icloud en de instellinge instellen op je iPhone, zo komen je nieuw getrokken foto's automatisch ook op je pc terecht).
  #4  
Oud 11-01-12, 17:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Je kan ook icloud gebruiken om je foto's in te steken, zolang je dan icloud nie wist blijven ze uiteraard in den icloud staan .......
Hoe "steek" jij tweeduizend (2000) foto's in iCloud Leg eens uit
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Verwijderen foto's op Iphone 4 Possimpible Muziek, foto & video 3 04-01-16 16:58
foto's verwijderen op de iphone? josephusjg Desktop-applicaties 20 22-07-13 21:38
iPhone foto's verwijderen via Mac OSX arashrsf Muziek, foto & video 0 26-12-10 04:23
Windows: Foto's verwijderen iPhone ahm iTunes 3 18-08-08 16:05
Foto's verwijderen uit wallpaper folder op je Iphone! stereopanda Ringtones en Wallpapers 5 22-02-08 15:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:32.