Muziek in i.tunes syncroniseren naar i.phone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn muziekbib. in i.tunes kan ik niet meer syncroniseren met mij i.phone. Heb al op diverse manieren aangevinkt en hopeloos. Heb tijdje geleden op vakje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek in i.tunes syncroniseren naar i.phone
Mijn muziekbib. in i.tunes kan ik niet meer syncroniseren met mij i.phone.
Heb al op diverse manieren aangevinkt en hopeloos. Heb tijdje geleden op vakje geklikt en iets i.v.m. wissen en terugplaatsen of dergelijke. Wie kan me eenvoudige uitleg geven ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga naar:
Apple -> klik iTunes -> scroll helemaal naar beneden -> klik links beneden op Instructies -> klik synchroniseer met je iPod ... en voila ... De handleiding in de vorm van een instructiefilmpje. Je stelt deze vraag in de Algemeen-sectie ... Al gekeken/gezocht (zoekfunctie) in de iTunes-sectie? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Syncronisatie muziek i tunes naar i phone. | mivbstib | iTunes | 3 | 01-04-12 12:00 |
muziek van I-Phone naar i-Tunes | Weij | Muziek, foto & video | 2 | 17-11-11 14:13 |
muziek via i tunes op i phone 3 gs | mikevi | Muziek, foto & video | 0 | 17-10-11 18:00 |
i phone blokeerd door i tunes? | karim s | Archief | 5 | 18-04-09 18:40 |
Windows: Muziek van i-pod touch naar i-phone | Fellow | iTunes | 0 | 18-06-08 12:54 |
|
|