foto's NA overzetten 1/4 gedraaid. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Als ik mijn telefoon aansluit op mijn laptop word er gevraagd of ik mijn foto's wil overzetten. Alle instellingen zijn goed, maar toch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's NA overzetten 1/4 gedraaid.
Beste mensen,
Als ik mijn telefoon aansluit op mijn laptop word er gevraagd of ik mijn foto's wil overzetten. Alle instellingen zijn goed, maar toch worden mn foto's 1 kwartslag gedraaid. Wie kan mij hierbij helpen? Alvast bedankt, Chingsma |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik je iPhone-camera in het vervolg in landscape, dus op zijn kant. De 'fotoknop' aan de rechterkant (als je die links doet staan de foto's op de kop). Dan gaat het wel goed.
foto's synchroniseren, fotos draaien |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's overzetten op de computer | m@rlies | iTunes | 9 | 30-04-13 14:17 |
foto's overzetten | kiekers | iPad algemeen | 1 | 01-08-11 21:20 |
Foto's overzetten | Thijsm | iTunes | 1 | 02-02-11 11:18 |
help perongeluk upgrade gedraaid op iphone 1g | sterken | Archief | 1 | 28-02-10 19:33 |
Iworld problemen versie 1.1.3. software update gedraaid | daniower | Archief | 1 | 15-02-08 16:59 |
|
|