iphone 4 en 4S contacten en foto's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe ik onderstaande kan oplossen. Ik heb onlangs een 4S gekocht. Mijn 4 heb ik aan mijn vrouw gegeven. Ik heb de naam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 en 4S contacten en foto's
Weet iemand hoe ik onderstaande kan oplossen.
Ik heb onlangs een 4S gekocht. Mijn 4 heb ik aan mijn vrouw gegeven. Ik heb de naam vd Iph 4 veranderd in iTunes en een nieuw profiel voor mijn vrouw aangemaakt. Nu, wanneer zij contacten bij voegt of wist gebeurd dit ook op de 4S. Idem met foto’s. Als ik foto’s meen met de 4S, komen die ook op de 4 (en omgekeerd) Bjorre |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruiken jullie dezelfde iCloud account?
|
|||
|
|||
thks VIII,
was idd de iCloud account. |
|
||||
|
||||
Het zijn er V meer
|
|||
|
|||
juist ja .. LOL
|
Labels |
iphone 4 en 4s contacten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4/ contacten&foto's kwijt nog iOS5 configuratie | jpoleunis | Muziek, foto & video | 3 | 31-01-12 11:20 |
iPhone sync met Mac (muziek/foto's) EN Win (contacten/agenda) | shanty | iTunes | 0 | 16-02-11 00:37 |
Foto Contacten | brecht99 | iTunes | 0 | 16-11-10 11:20 |
omzetten agenda/contacten/foto's iphone 3gs => iphone 4 | stoffel1980 | Muziek, foto & video | 5 | 14-07-10 17:07 |
Foto's contacten | sic139 | Unlock [archief] | 2 | 14-03-08 09:46 |
|
|