//

muziek van pc>iphone 4s

muziek van pc>iphone 4s discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ikheb eergistere voor mijn verjaardag een iphone 4s gehad maar nu zit ik met een probleem dat ik geen muziek van myn pc naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-12, 00:19
jwz187 jwz187 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard muziek van pc>iphone 4s

hoi, ikheb eergistere voor mijn verjaardag een iphone 4s gehad maar nu zit ik met een probleem dat ik geen muziek van myn pc naar mijn iphone kan overzetten

kan iemand me daarbij helpen

alvast bdankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-04-12, 00:53
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Dit is redelijk makkelijk te doen met behulp van itunes.

Even de muziek in itunes importeren en bij je iphone onder het tabblad muziek aangeven dat je de bibliotheek wilt synchroniseren.

Misschien is deze beschrijving te kort maar denk dat het ook wel op internet te vinden is.
Mocht je er echt niet uitkomen moet je nog maar even aan de bel trekken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek van NAS/PC naar de IPod van de IPad/IPhone via Wi-Fi? kooimens Muziek, foto & video 1 23-07-11 16:32
Muziek van de iPhone op de autoradio kjvs iPhone accessoires en onderdelen 2 04-08-10 12:49
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" Robin-m Muziek, foto & video 0 16-05-10 12:48
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. Master_J iTunes 2 10-10-09 15:38
Windows: muziek van je iphone halen jordiavp iTunes 4 08-04-09 22:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:13.