verwijderde foto terug halen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er soms een programma waar ik mijn gewiste foto's op mijn iphone kan terug halen? Ik heb een paar fotos per ongeluk gewist en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verwijderde foto terug halen
Bestaat er soms een programma waar ik mijn gewiste foto's op mijn iphone kan terug halen? Ik heb een paar fotos per ongeluk gewist en op mijn pc staan ze ook niet want ik had nog geen sync uitgevoerd
Hopelijk weet iemand een oplossing. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mischien in je iCloud en anders heb je pech.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Meestal gaan we na verlies van data nooit dood. Rot voelen dat wel. Dus .... het leven gaat verder.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verwijderde sms terug halen | nick1991 | iPhone algemeen | 2 | 07-02-11 19:55 |
iPhone: iPhone 4 verwijderde/automatisch verwijderde History terug vinden? | LabTeov | Jailbreak | 0 | 21-10-10 13:30 |
Verwijderde smsjes terug halen | marc78 | iPhone algemeen | 1 | 14-02-09 16:12 |
Foto: foto terug halen na verwijdering. | frebisschop | Muziek, foto & video | 1 | 10-01-09 21:08 |
Verwijderde bestandjes terug vinden? | Phille023 | Archief | 1 | 17-09-08 16:08 |
|
|