Foto's op iPad discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Foto's maak ik in 16:9 (TV) formaat; als ik ze daarna importeer op de iPad worden ze slechts gedeeltelijk weergegeven dus niet beeldvullend; dat is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's op iPad
Foto's maak ik in 16:9 (TV) formaat; als ik ze daarna importeer op de iPad worden ze slechts gedeeltelijk weergegeven dus niet beeldvullend; dat is natuurlijk jammer want zo wil je ze dus niet zien.
Daarentegen 4:3 foto's worden wel volledig weergegeven. En nee, ik verwacht dan niet als antwoord: voortaan in 4:3 formaat fotograferen Iemand een idee ? Op mijn PC en TV worden ze ook volledig weergegeven. Bij voorbaat dank. Theo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zijn die PC en TV breedbeeld?
Dat is een iPad nou eenmaal niet. Dus of zwarte balken, of een deel van de foto missen...
|
|||
|
|||
Je PC en TC zullen de 16:9 verhouding hebben.
Je iPad 4:3. Dus het is het één of het ander. Fotograferen in 4:3, of balkjes, of een stuk van je foto's missen. |
|
|||
|
|||
Foto's
Bedankt voor de reactie; als ik foto's op de iPad plaats zal dat voortaan in 4:3 formaat zijn dus.........
Theo |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het zijn duidelijk twee verschillende formaten. Nogal logisch dat het niet kan. Er zal steeds een compromis moeten gemaakt worden, met ofwel beeldverlies, ofwel twee zwarte balken. In het ene geval onderaan en bovenaan; en in het andere geval eventueel links en rechts. Er kan anderzijdsgebruik gemaakt worden van een ingezoemd beeld, maar ook dan verlies je ofwel de bovenkant en onderkant, en in het andere geval de linker en de zijkant. |
|
|||
|
|||
Citaat:
In een fotoalbum plakte je vroeger toch ook niet één formaat ? Ik moet er niet aan denken dat mijn iPad breedbeeld is |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: foto's genomen met Ipad komen niet in fotostream op de iPad?! | Viper74 | Muziek, foto & video | 9 | 19-04-12 09:06 |
foto's naar Ipad | 12appie | iPad algemeen | 3 | 03-01-12 12:42 |
Foto's op ipad zetten ? | Moerke | iPad algemeen | 32 | 02-01-12 18:12 |
iPad 2 foto's | BjörnV | iPad algemeen | 3 | 27-08-11 23:50 |
Ipad: foto's pc naar ipad lukt niet | Umitah | iPad algemeen | 1 | 15-11-10 08:04 |
|
|