Auto Import van alle gemaakte foto's en filmpjes discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een macbook pro en vroeger had ik een iPhone 3GS bij deze telefoon syncte de mac de fotos en filmpjes automatisch naar een map ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Auto Import van alle gemaakte foto's en filmpjes
Heb een macbook pro en vroeger had ik een iPhone 3GS bij deze telefoon syncte de mac de fotos en filmpjes automatisch naar een map "AutoImport"
Maar nu ik een iPhone 4 heb doet die dit niet meer automatisch en ik wil het weer hetzelfde dat deze vanaf wnnr ik heb connect met draad in macbook hij automatisch fotos naar deze map synct? Iemand die weet hoe ik dit oplos? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle foto's en filmpjes op zn kop | firestarter | Muziek, foto & video | 5 | 04-05-12 00:31 |
probleem bij overzetten van door iphone gemaakte foto's | robbieI | Muziek, foto & video | 1 | 05-01-12 17:43 |
foto's onduidelijk na import in imovie | roypaint | iPad algemeen | 2 | 24-05-11 10:15 |
Foto: Foto's, filmpjes van iPhone naar PC | QueenL | Muziek, foto & video | 3 | 11-01-10 01:13 |
|
|