foto's naar Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lukt me niet foto's naar mijn Ipad over te zetten. Ik heb een apple foto connecterkit gekocht maar de foto-app opent niet(zou wel moeten) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's naar Ipad
Het lukt me niet foto's naar mijn Ipad over te zetten.
Ik heb een apple foto connecterkit gekocht maar de foto-app opent niet(zou wel moeten) Moet ik iets vernaderen in mijn Ipad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is niet noodzakelijk een iPad probleem...
Kan ook aan de overdrachtsinstellingen van je fototoestel liggen... Probeer eens de PTP/Pictbridge modus... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik die connector gebruik waar ik het kabeltje van het fotoapparaat inplug, kan ik ook geen verbinding maken. Probeer het eens met het SD kaartje. Laatst gewijzigd door adriaantjes; 03-01-12 om 17:41. |
|
||||
|
||||
Kan zijn dat je fototoestel op een stroomvoorziening dient aangesloten te zijn...(Netstroom of USB powered) voor je iPad je toestel herkent...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's van ipad naar pc | kevinho | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 25-07-11 13:03 |
foto van camera naar Ipad | gelder56 | iPad algemeen | 2 | 13-07-11 17:59 |
Ipad: foto's pc naar ipad lukt niet | Umitah | iPad algemeen | 1 | 15-11-10 08:04 |
Foto's naar ipad (verkleining) | Carlo_1983 | iPad algemeen | 5 | 26-07-10 00:36 |
Foto van iPhone naar iPad | Maurice013 | iPad algemeen | 8 | 25-07-10 16:29 |
|
|