Foto van iPhone naar iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op het moment in Portugal, daar maak ik met mijn iPhone wat foto's en die wil ik 's avonds op mijn iPad zetten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto van iPhone naar iPad
Ik ben op het moment in Portugal, daar maak ik met mijn iPhone wat foto's en die wil ik 's avonds op mijn iPad zetten zodat ik ze vanaf daar kan mailen.
In mijn iPad heb ik een sim kaart met mobiel internet van Vodafone Portugal. Mijn iPhone gebruik ik niet met 3G i.v.m. Hoge kosten. Nu heb ik op mijn iPhone en Ipad de app: Camera for iPad. Maar daar kan ik volgensmij geen foto's mee verzenden die ik eerder op de dag heb gemaakt???... Hoe krijg ik dus foto's van mijn iPhone op mijn iPad zonder computer? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt!
Ik heb het al op mijn iPad gezet. Nu even 5 min lopen en daar bij een Wi-Fi spot hem op mn iPhone zetten! Nogmaals bedankt! |
|
|||
|
|||
Photoshare in de AppStore , is er ook nog een, transfer over Bluetooth.
|
|
||||
|
||||
Ook een leuke: Mover. Weliswaar een voor een en ook alleen binnen hetzelfde netwerk, maar grafisch heel fraai.
|
||||
|
||||
Bestaat er ook een app voor documenten overzetten?
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik nu mover+, die werkt via Wi-Fi en blauwe tand.
Je kan er ook meer als alleen foto's mee verzenden dacht ik. |
|
|||
|
|||
met de app Dropbox kan je ook documenten overzetten
|
|
|||
|
|||
kijk hier was ik naar opzoek
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's van computer naar Ipad | omejoop38 | Muziek, foto & video | 29 | 16-05-12 00:26 |
Video: foto's overzetten van iPhone naar iPhone of iPad? | johnnybt | Muziek, foto & video | 17 | 05-06-11 00:36 |
Ipad: foto's pc naar ipad lukt niet | Umitah | iPad algemeen | 1 | 15-11-10 08:04 |
Foto's naar ipad (verkleining) | Carlo_1983 | iPad algemeen | 5 | 26-07-10 00:36 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|