iPad vragen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclubbers, Ik heb een iPad in Italie gekocht en hij is gejailbreakt, nu vroeg ik me dus alleen af of er: - Een gratis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad vragen
Beste iPhoneclubbers,
Ik heb een iPad in Italie gekocht en hij is gejailbreakt, nu vroeg ik me dus alleen af of er: - Een gratis iTunes app is, waarmee je muziek kan downloaden en die dan de muziek in je iPod zet - Een folders functie via jailbreak is waarmee je mapjes kan aanmaken net zoals op de iPhone - Of al je mailboxen in 1 kunnen Meerdere vragen zet ik wel weer hier neer, Weet op dit moment even niet meer wat ik nog meer wou vragen... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iTunes is toch gratis? Of bedoeld je gratis muziek?
Vwb de twee andere vragen, dat zal vast geregeld worden in iOS 4 voor iPad die later dit jaar uitkomt.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad vragen van nieuwe gebruiker | bica | iPad algemeen | 20 | 08-12-11 12:38 |
Ipad 2 uit de USA vragen | Mohawk Mandjong | iPad algemeen | 16 | 18-03-11 10:25 |
Onbeantwoorde ipad 2 vragen | borgqueenx | iPad algemeen | 4 | 03-03-11 11:19 |
Vragen voordat ik de ipad ga halen! | Bhola | iPad algemeen | 2 | 17-07-10 13:47 |
Enkele vragen over de Ipad | Moesje18 | iPad algemeen | 1 | 27-04-10 13:59 |
|
|