Vragen voordat ik de ipad ga halen! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Al bijna zeker kunnen we vanaf volgend week de ipad halen in de winkels! Nou heb ik enkel nog een paar vragen. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vragen voordat ik de ipad ga halen!
Beste mensen,
Al bijna zeker kunnen we vanaf volgend week de ipad halen in de winkels! Nou heb ik enkel nog een paar vragen. Ik download vaak muziek op de pc via een forum. Daarbij wordt megaupload gebruikt rapidshare etc. kan dit ook gewoon op de ipad gebruikt worden? Kan er ook winrar gebruikt worden voor de ipad waarbij ik me muziek kan uitpakken als die gedownload is? En is er ook een ifile manager waarbij ik het terug kan vinden ? Verder is er ook een goeie foto bewerking voor de ipad zoiets lijk photoshop ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi, nee dat kan niet, iTunes is nodig om muziek op je iPad te zetten, de iPad is geen MacBook, het is een gesloten systeem.
Het is (gelukkig)al helemaal geen pc. Je moet het in combinatie zien en dan is het een geweldig apparaat! Via een jailbreak zou je wat meer kunnen maar dat is omslachtig en alleen leuk als je tijd teveel hebt, Succes. |
|
||||
|
||||
Muziek downloaden is in Nederland niet illegaal. Uploaden wel.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lotus notes e-mail binnen halen op mijn Ipad | swarfega | iPad algemeen | 2 | 10-02-12 18:15 |
iMac uit standby halen met iPad | Mrouppe | iPad algemeen | 2 | 15-08-10 11:19 |
iPad vragen | RPhone | iPad algemeen | 1 | 25-07-10 16:58 |
de laatste vragen voordat ik hem koop. | borgqueenx | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-04-08 23:01 |
|
|