de laatste vragen voordat ik hem koop. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) goed, ik moet nog weten: -het toetsenbord lijkt me wat klein, typt het fijn en makkelijk met 2 vingers? -updaten kan makkelijk en is niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
de laatste vragen voordat ik hem koop.
goed, ik moet nog weten:
-het toetsenbord lijkt me wat klein, typt het fijn en makkelijk met 2 vingers? -updaten kan makkelijk en is niet gevaarlijk?(tijd maakt me niet uit) -als ik hem heb gejailbreaked, wat moet ik dan doen om eigen spul erop te zetten? -moet ik aan installer.app zelf servers ofzo toevoegen? of staat al het third party spul er al op 1 lijst? -ik koop een sealed uk versie. hoe te updaten, dan jailbreaken, en dan simlock vrij te maken+nl taal? (makkelijkste manier) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
- toetsenbord = is gewoon normaal is goed te gebruiken.
- updaten kan gevaarlijk zijn maar gebeurt maar 1 op de 100 keer ofso dat iets misgaat. - hoe bedoel je eigen spul? - zelf sources toevoegen maar sommige staan er al op. met winpwn, iliberty+, ziphone kies maar uit
|
|||
|
|||
Citaat:
- Updaten gaat makkelijk en snel, MAAR doe dit pas als er een goedwerkende unlock beschikbaar is. Unlocken kost 10 min ofzo. hooguit. - Ehm installer.app - Alles staat in een lijst, om te installeren alleen internet nodig, downloaden en installeren gaat dan vanzelf - iLiberty+ kan je goed mee unlocken ed. Via installer.app kan je vervolgens NL T9 en taal installeren. Kijk anders nog hier iPhone gekocht - wat nu? (handleiding voor beginners) » Nieuws » iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
bedankt Eric voor die link!
hoe kan ik eigenlijk een firmware upgrade doen? ergens in itunes ofzow? |
|
||||
|
||||
Updates installeer je altijd via itunes. Een andere manier is er niet.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Graag deskundig antwoord want mijn iPhone is onderweg . iPhoners... keep up the good work |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
meerdere vragen voor ik tot koop over ga. | klaasjanjansen | iPad algemeen | 3 | 31-07-10 17:42 |
Vragen voordat ik de ipad ga halen! | Bhola | iPad algemeen | 2 | 17-07-10 13:47 |
Wet Koop of Afstand m.b.t. geld terug vragen | jonathan | iPhone algemeen | 3 | 05-08-09 01:25 |
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? | Pietje123456 | Archief | 11 | 15-10-07 11:48 |
|
|