wel een iphone kopen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb nu een psp en wou een iphone kopen als nieuw speelgoed maar ik heb een artikel gelezen met 30 redenen om geen iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wel een iphone kopen?
ik heb nu een psp en wou een iphone kopen als nieuw speelgoed
maar ik heb een artikel gelezen met 30 redenen om geen iphone te kopen, en ik heb gehoord dat de 3g binnenkort komt, een verbetert model. kunnen jullie me weer op wat positieve gedachtes brengen over de iphone? (gehackte versie) en of ik hier mn psp wel voor op moet geven? en is het toetsenbord ook moeilijk te bedienen? (voor 5 jarigen volgens die 30 redens) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
welke 30 redenen? heb je een linkje?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Haha, de bekende criticasters, ja. Maar goed, ik zeg altijd: waar wil je je gadget voor gebruiken (want het is en blijft een gadget)? Voor mij persoonlijk is de iPhone het über-mobieltje... en daar zit denk ik nog de crux. De iPhone is vooralsnog vooral een mobiele telefoon, maar dan met:
- fantastisch bedieningsgemak (touch screen) hoewel even wennen - een fantastische mp3-player (de iPod, duh) - een fantastisch internet-gevoel zonder 20 inch-scherm - een intuïtieve indeling van contactlijsten, SMS-jes, settings, etc. - een goed telefoongedrag - een fantastisch uiterlijk - fantastisch Google Maps.app Tja, nog veel meer zoals de hackers-community met al hun unlocks maar ook vele handige apps en games. Dus tja,... De iPhone is nooit in eerste instantie bedoeld als tekstverwerker of Powerpoint-presentator, maar wat niet is kan nog komen. Apple is er slim genoeg voor.
|
|||
|
|||
Lees de reactie van Fresh bij het artikel (Fresh = ik).
|
|
|||
|
|||
thx raakt zo'n 8gb versie trouwens snel vol? heb 800mb aan muziek en 300mb aan filmpjes.
|
|
||||
|
||||
800mb muziek en 300mb filmpjes is nog geen 2gb
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Standaard neemt de software en eventuele apps die je er zelf opzet ongeveer 300MB in beslag, de rest is voor jouw muziek, foto's etcetera. Let wel, in iTunes zul je zien dat een schone iPhone maar 7,3GB ruimte beschikbaar heeft (voor muziek en 3rd party apps).
|
|
|||
|
|||
Supermooi en gebruiksvriendelijk toestel, waar echt eens over nagedacht is! Echter vind ik hetm toch net wat te groot!
|
|
|||
|
|||
geen gelul, gewoon kopen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? | stephaniesmeers | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-04-11 19:50 |
Wel of niet kopen? | nicolas4 | iPhone algemeen | 10 | 06-09-10 15:05 |
wel of niet iphone kopen (antillen) | BananaBart | Koopinformatie Rest van de wereld | 4 | 29-12-09 22:46 |
iPhone, Wel / Niet kopen in Londen? | nouska1976 | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 30-07-09 16:03 |
iphone nu wel of niet in us kopen ? | kiddah001 | Koopinformatie USA | 7 | 27-01-08 00:26 |
|
|