Foto's naar ipad (verkleining) discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik krijg volgende week mijn Ipad 32 gb wifi en ben daarom alle bestanden die ik erop wil zetten in itunes aan het aangeven.... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's naar ipad (verkleining)
Hoi,
Ik krijg volgende week mijn Ipad 32 gb Wi-Fi en ben daarom alle bestanden die ik erop wil zetten in itunes aan het aangeven.... Weet iemand of de foto's verkleind worden naar de resolutie voor de ipad tijdens het synchroniseren? Ik heb namelijk 20gb aan foto's staan die ik op de ipad wil hebben en vindt het zonde om hier 20 gb aan kwijt te zijn.... het zijn foto's van 6 mb p/st terwijl 600kb ook goed is? Groet, Carlo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik zet zelf mijn photo's altijd om naar het formaat 800x600 voor mijn fotolijst. Het oorspronkelijke formaat bewaar ik altijd natuurlijk. Dat ga ik nu doen naar 1024x768, de resolutie van de iPad. Mijn fotolijst verkleint ze automatisch, ze nemen alleen iets meer plaats in op het SD-kaartje. Er zijn genoeg tooltjes waarmee je in één keer al je foto's kan omzetten, waarbij de oorspronkelijk foto bewaarde blijft, naar een gewenste resolutie. Ik doe het nu met Photofunstudio 5.1 dat bij mijn Panasonic digitale camera is geleverd. |
|
||||
|
||||
Wat doet de iPad wanneer je via de Camera Connection Kit foto's van je camera op de iPad zet. Blijven deze in oorspronkelijk formaat zodat je ze bij thuiskomst in iPhoto kan importeren?
Dit zou handig zijn omdat je dan je geheugenkaartje (op reis) kan wissen en opnieuw kan gebruiken. Als ik de iPhone aansluit op mijn iMac en iPhoto open dan kan ik al mijn foto's met een muisklik importeren, zou fijn zijn moest dit met de iPad ook zo zijn iMe
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat heb je anders aan de CAMERA CONNECTION KIT? Wanneer komt dit kit eigenlijk uit? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb begrepen dat je het oorspronkelijke formaat behoud maar eerlijk gezegd ben ik een enorme tegenstander van de wijze waarop foto's gesynchroniseerd worden op een Ipad of Iphone. Ik heb op mijn Iphone al een keer heel veel foto's gehalveerd qua resolutie door van telefoon te wisselen. Ik zou ook liever zelf willen bepalen in welk formaat ik foto's op de Ipad wil hebben en niet dat "optimaliseer" gedoe in Itunes. Ik heb mijn camera connection kit alweer verkocht... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's van computer naar Ipad | omejoop38 | Muziek, foto & video | 29 | 16-05-12 00:26 |
Video: foto's overzetten van iPhone naar iPhone of iPad? | johnnybt | Muziek, foto & video | 17 | 05-06-11 00:36 |
Ipad: foto's pc naar ipad lukt niet | Umitah | iPad algemeen | 1 | 15-11-10 08:04 |
Foto van iPhone naar iPad | Maurice013 | iPad algemeen | 8 | 25-07-10 16:29 |
vergroting/verkleining werkt niet meer | defiant | Archief | 2 | 22-11-09 17:25 |
|
|