Kan fotostream niet uitschakelen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, ik heb een probleem met mijn fotostream op de iphone 4s. Heb deze eens ingeschakeld gehad om te zien wat het was; er komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kan fotostream niet uitschakelen
Goedenavond,
ik heb een probleem met mijn fotostream op de iphone 4s. Heb deze eens ingeschakeld gehad om te zien wat het was; er komt dus een extra mapje bij je foto's te staan. Hierna wilde ik het weer uitschakelen, maar het mapje 'fotostream' bleef bij mijn foto's staan. Heb zowel bij Instellingen - Icloud - Fotostream UIT staan als bij Instellingen - Foto's - Fotostream UIT staan. Telefoon al eens opnieuw opgestart, helpt niet. Het mapje blijft zichtbaar.. Hoe krijg ik deze nu weg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Raar, je hebt alle foto's uit de fotostream gewist?
Als je naar je icloud gaat op je phone en wil deze uitzette dan komt erop of je alle foto's uit de fotostream wil wissen, heb je daar ja getikt? Als je dat hebt gedaan zou fotostream moeten uitstaan. Als u dat echt zo stoord dan mss eens een herstel doen? Ik moet zegge voor zo'n pietluttigheid ik mijn phone voor zoiets zeker nie herstel, is een keuze die je zelf zal moeten maken. |
|
||||
|
||||
Heb er geen foto's in staan.. Nooit gehad. Gewoon es ingeschakeld om te zien wat te was. Mss verdwijnt het wel met de update, die moet ik nog doen..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik ga het eens uitproberen, want op mijn telefoon staat "Fotostream (1.000)" en "1.145 van 1.223 downloaden" terwijl daarvan 1200 verwijderd zijn.
iCloud: uw Fotostream opnieuw instellen Citaat:
Fotostream uitgezet, heeft geen enkel effect gehad op de foto's of op dat album zelf. Na een minuut verdween het album echter. "1.145 van 1.223 downloaden" staat er wel nog steeds Na een aantal keer uit de app te gaan staat er nu "145 van 223 downloaden" In mijn filmrol staan trouwens 145 afbeeldingen. Ah! Nu staat er "145 van 223 downloaden"! Ik dacht dat Fotostream uitstond, iPhone? Laatst gewijzigd door Bubbly; 10-11-13 om 04:23. |
|
||||
|
||||
Nou, heb geprobeerd het via Icloud.com uit te zetten.. Alles verwijderd, op de phone stond alles uitgeschakeld.. En nog blijft het mapje staan.. Nouja, ik zal me er maar niet aan storen, de wereld vergaat niet. Maar het blijft een raar geval..
|
|
||||
|
||||
Ook zonder Fotostream staat er in mijn album dat-ie aan het downloaden is (terwijl dit niet waar is). Ik heb na het weer inschakelen ook nog steeds foto's van april op Fotostream staan. Het werkt helaas nog niet zoals het zou moeten werken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fotostream foto's in iPhoto zijn niet te verwijderen | ruwepit | iCloud | 20 | 06-06-13 00:37 |
Keuze fotostream staat niet meer bij instellingen foto's op iPad 2 | eddydp | Muziek, foto & video | 8 | 17-06-12 01:26 |
kan 3G niet uitschakelen | rouppe | iPhone algemeen | 3 | 07-01-09 15:57 |
Kan je de telefoon, internet, gps uitschakelen tijdens muziek luisteren? | vedamen | Muziek, foto & video | 6 | 28-08-08 00:21 |
|
|