//

Foto's kwijt na update

Foto's kwijt na update discussie in Muziek, foto & video forum; Hallo allemaal, Ik heb zojuist m'n iphone 4 van 5.0.1 handmatig geüpdate naar 5.1.1 (9B206) en na deze update en het herstellen van m'n reservekopie ben ik al m'n foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 26-05-12, 14:56
Martbov Martbov is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 12
Standaard Foto's kwijt na update

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist m'n iphone 4 van 5.0.1 handmatig geüpdate naar 5.1.1 (9B206) en na deze update en het herstellen van m'n reservekopie ben ik al m'n foto's en video's kwijt. Weet iemand misschien hoe dit komt en of ik ze nog terug kan krijgen?

Mvg,
Mart

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 mei 2012 om 16:09 ----------

Weet niet wat er mis gegaan is maar heb een oudere reservekopie teruggezet en het lijkt verholpen te zijn!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
na update ios 5 foto's en filmpjes kwijt of syncen niet elske Muziek, foto & video 0 07-11-11 20:20
Foto's/notities/contacten kwijt na update os5, dunjapunja Muziek, foto & video 9 03-11-11 15:25
Probleem: foto's kwijt na update, reservekopiën overschreven? iPhone-lover Muziek, foto & video 1 17-10-11 11:06
Foto's kwijt na update naar ios 5 Martvis Muziek, foto & video 0 17-10-11 10:33
iPhone: Update naar 2.1: sms/foto's/notities kwijt? daaf85 Jailbreak 7 12-11-08 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:24.