//

Rechtstreeks mp3 bestanden downloaden in "muziek/ipod" map van I-Phone

Rechtstreeks mp3 bestanden downloaden in "muziek/ipod" map van I-Phone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik download nogal eens wat mp3 bestanden via mijn i-phone. Dat doe ik via verschillende downloadmanager app's (of hoe het ook mag heten). Weet iemand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-06-12, 21:13
sheppie sheppie is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 49
Standaard Rechtstreeks mp3 bestanden downloaden in "muziek/ipod" map van I-Phone

Ik download nogal eens wat mp3 bestanden via mijn i-phone. Dat doe ik via verschillende downloadmanager app's (of hoe het ook mag heten). Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat om deze muziek direct in de muziek (voorheen ipod) map te zetten (of daarna in te slepen). Dit omdat mijn autoradio automatisch de muziek herkend die in die map staat. Als ik het via itunes op mijn pc erin zit werkt het prima.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-12, 22:13
hanske636 hanske636 is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Geel (B)
Berichten: 519
Standaard

Mewseek. Te vinden in de BigBoss repo.
  #3  
Oud 04-06-12, 22:37
sheppie sheppie is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 49
Standaard

Bedankt voor de tip. Ik mis alleen de functie om zelf een link/website aan te klikken. Ik kan alleen maar gebruik maken van de standaard zoekmachine's.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Locatie map "iTunes Media" veranderd steeds onzenoort iTunes 5 20-05-12 10:44
Outlook 2007: map "deleted messages" van iCloud verwijderd Sir Botex iCloud 2 21-11-11 10:56
"bestand opgegeven in plaats van map" Bafo iTunes 1 20-12-10 12:50
pop mail en nieuwe "map" of postbus Binkey01 Archief 1 28-10-08 18:37
Ik kan geen "grote" bestanden downloaden met mijn Iphone? tomscholle Jailbreak apps en thema's 7 31-01-08 21:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:05.