dubbele foto's in filmrol discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben nu reeds 2 weken in het bezit van een iPhone 4S, waar ik overigens hartstikke blij mee ben wat een geweldige telefoon cq. "post ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
dubbele foto's in filmrol
Ben nu reeds 2 weken in het bezit van een iPhone 4S, waar ik overigens hartstikke blij mee ben wat een geweldige telefoon cq. "post PC device" is dit!
Maar ter zake. Bij het maken van foto's heb je een "opties" knop waaronder je kan instellen raster en HDR. HDR heb ik aanstaan, is het dan normaal dat je van je genomen foto zowel een 'normale' foto hebt als een 'HDR' foto in je filmrol, dus dubbel zo gezegd?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto's verwijderen uit Filmrol (Foto's App) TRAAG | MvdS | Muziek, foto & video | 1 | 15-05-12 22:04 |
Foto in filmrol | paul45 | Muziek, foto & video | 0 | 10-12-11 16:04 |
Filmrol in de app Foto's | iPhone3GS16GB | Muziek, foto & video | 6 | 25-04-11 23:44 |
Foto: foto's zwart in filmrol | Hanneke76 | Muziek, foto & video | 14 | 14-09-10 23:13 |
Foto's filmrol | BruceSV | Muziek, foto & video | 4 | 22-10-09 21:04 |
|
|