//

Filmpjes zijn "zwart"

Filmpjes zijn "zwart" discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Wie heeft een verklaring voor het volgende : Mijn echtgenote heeft een iPhone 4, ik een iPhone 4S. Als we een filmpje maken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-10-12, 10:33
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard Filmpjes zijn "zwart"

Hoi allemaal,
Wie heeft een verklaring voor het volgende :

Mijn echtgenote heeft een iPhone 4, ik een iPhone 4S.
Als we een filmpje maken en die via USB naar de laptop (windows) kopiëren, spelen de filmpjes van de 4 met Quicktime perfect af. De filmpjes van de 4S hebben echter geen beeld, maar zijn gewoon zwart, terwijls ze op mijn iphone zelf wel perfect afspelen.
Gebruik ik bv. VLC player, dan spelen de filmpjes van de 4S ook af.
Mogelijks dus een codec probleem van Quicktime.
Op zich geen probleem, maar het spijtige is natuurlijk dat wanneer je filmpjes afspeelt met een ander programma dan Quicktime, dat ze vaak 90 graden gedraaid afspelen enz., terwijl dit bij Quicktime automatisch in de juiste richting (om het zo maar te noemen) afspeeld.

Op beide toestellen staat iOS 6. Filmpjes die voor de update naar iOS6 gemaakt werden, spelen wel normaal af.

Iemand enige verklaring hiervoor ?
Prettig weekend.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iemand al gezien "wit op zwart" jordy a te c iPhone algemeen 3 24-07-11 11:03
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 22:00
probleem springboard steeds op "zwart" en niet wakker te krijgen mdecocq iPhone algemeen 4 26-08-10 13:19
Wie ziet dit na het drukken op "home" na een zwart scherm? Pear iPhone algemeen 4 13-06-10 23:09
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:19.