iTunes synchroniseerd video's niet discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb inmiddels meerdere iPhones gehad en heb daar verschillende video's mee gemaakt. Nu is het probleem dat iTunes deze video's niet meer op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes synchroniseerd video's niet
Hallo,
Ik heb inmiddels meerdere iPhones gehad en heb daar verschillende video's mee gemaakt. Nu is het probleem dat iTunes deze video's niet meer op me iPhone wilt zetten :s Hij synchroniseerd ze gewoon niet. Did deed ik volgens mij altijd gewoon via foto's en dan aanvinken dat ook video's gesynchroniseerd moesten worden. Weet iemand een oplossing voor dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem.
Ik wil de gemaakte vakantie foto's en filmpjes van mijn nikon camera op de ipad mini zetten. Foto's doet hij wel overzetten maar de video's niet. kan iemand mij helpen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone synchroniseerd niet (vreemde melding) | BLACKOUT87 | iPhone algemeen | 2 | 05-01-12 18:51 |
Agenda synchroniseerd niet ! | Peterjh | iTunes | 19 | 19-04-10 17:56 |
Windows: iTunes synchroniseerd geen enkel type media meer? | MaxBentum | iTunes | 3 | 04-09-09 21:16 |
Windows: iTunes synchroniseerd mijn media niet. | Bananamoon | iTunes | 1 | 01-03-09 21:33 |
Agenda synchroniseerd niet meer | Nukeprietpaal | iPhone algemeen | 0 | 11-01-09 19:40 |
|
|