Problemen ingebakken ondertiteling na Handbrake discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer via handbrake (gedownloade avi bestanden om te zetten naar mp4 formaat. Na het converteren valt de helft van de ondertiteling weg. Het gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen ingebakken ondertiteling na Handbrake
Ik probeer via handbrake (gedownloade avi bestanden om te zetten naar mp4 formaat.
Na het converteren valt de helft van de ondertiteling weg. Het gaat hier om een ingebakken ondertiteling. Kan iemand mij daarmee helpen? En probeer het aub in jip en Janneke taal uit te leggen want ben nieuw met het downloaden en converteren. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
films ondertiteling handbrake/itunes | jackyboy1969 | iPad algemeen | 12 | 02-01-13 15:25 |
Windows: Ondertiteling ontbreekt als ik .mkv naar .m4v omzet met HandBrake | bartq | Desktop-applicaties | 1 | 08-06-12 14:13 |
Ondertiteling niet compleet - Handbrake | Lizard78 | iPad algemeen | 4 | 28-12-11 21:04 |
handbrake | kevinho | iPad algemeen | 7 | 22-01-11 10:28 |
Video: handbrake ondertiteling | PIMS123 | Muziek, foto & video | 5 | 09-01-11 18:03 |
|
|