MPEG-4 + ondertiteling op iTunes/iPod zetten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb pas wat films zitten downloaden en ik zou ze nu graag op mijn iPod touch 5G willen zetten voor de vakantie. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MPEG-4 + ondertiteling op iTunes/iPod zetten
Hallo,
Ik heb pas wat films zitten downloaden en ik zou ze nu graag op mijn iPod touch 5G willen zetten voor de vakantie. Nu is het zo dat het filmbestand (MPEG-4) en de ondertiteling (.srt) in één map zitten, zodat ik op de laptop en TV de ondertiteling gewoon aan en uit kan zetten. Het lukt me wel om het filmbestand op iTunes en mijn iPod te krijgen, maar de ondertiteling niet . Ik hoef de ondertiteling niet aan/uit te kunnen zetten, maar het moet er wel bij. Ik hoor het graag als daar een programma voor te downloaden is, of als er een ander slim trucje is. Groet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...ke-itunes.html Als je de zoekfunctie van het forum gebruikt met het zoekbegrip "ondertiteling" kom je nog een stuk of tien topics tegen over dit onderwerp. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog een beetje gegoogeld en gelezen op iCulture...
Ik ben erachter gekomen dat ik de ondertiteling zou moeten 'inbranden', dit kan met het programma: handbrake. Dus dat heb ik gedownload, ondertiteling bij gezet, maar toen ik het programma zijn gang liet gaan duurde het 8 uur... Is er misschien nog een andere, snellere manier om ondertitels in te branden op MPEG-4 films en dan via iTunes op je iPod te krijgen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: ipod op je computer zetten in itunes | ivo76 | iTunes | 3 | 02-07-13 16:29 |
films ondertiteling handbrake/itunes | jackyboy1969 | iPad algemeen | 12 | 02-01-13 15:25 |
gedownloade film via pc op ipad zetten met ondertiteling | Tasja87 | iPad algemeen | 0 | 26-12-12 23:29 |
Windows: Moeite om apps via iTunes op iPod te zetten | kimvw | iTunes | 1 | 14-10-11 17:22 |
Windows: Films van iTunes op iPod zetten | kimvw | iTunes | 0 | 28-08-11 03:56 |
|
|