Eenvoudig met de iPhone opgenomen filmpjes kopiëren naar mijn iPad? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Photostream werkt prima. Maar niet met filmpjes. Per mail versturen werkt ook niet omdat de filmpjes te groot zijn. Er zou toch een eenvoudige manier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eenvoudig met de iPhone opgenomen filmpjes kopiëren naar mijn iPad?
Photostream werkt prima. Maar niet met filmpjes. Per mail versturen werkt ook niet omdat de filmpjes te groot zijn.
Er zou toch een eenvoudige manier moeten zijn om filmpjes te delen met mijn iPad en vice versa? iPhone heb ik altijd bij maar een leuk filmpje maken met iMovie gaat fijner op de iPad. En sowieso kijkt een filmpje fijner op de iPad natuurlijk. Je zou toch een mogelijkheid verwachten voor het delen van filmpjes met iCloud. Via Wi-Fi is dat toch geen probleem? Bij grote voorkeur zonder iTunes, dat gebruik ik maar zeer zelden eigenlijk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Home - www.photosync-app.com |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
video filmpje overzetten van iPhone naar iPad
IK gebruik( sinds kort) ArkMC App. Gaat erg makkelijk, draadloos. het is eigenlijk een app om alle media die je thuis hebt met elkaar en met verschillende apparaten te delen, maar doet ook downloaden. succes
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik tekst onder mijn foto zetten in mijn ipad3?
Wie weet daarvoor een oplossing? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid bij opgenomen filmpjes | steef23 | Muziek, foto & video | 6 | 09-05-12 21:48 |
Geen geluid bij mijn opgenomen filmpjes | Superwurm | iPhone algemeen | 2 | 27-03-12 20:16 |
Windows: Hoe kan ik contact en agenda gegevens van mijn iPad naar de iPhone kopieren | hannibal555 | iTunes | 1 | 26-07-11 01:17 |
je met camera iphone opgenomen filmpjes op internet zien | mobwoman | iPhone Apps | 1 | 03-10-09 11:28 |
|
|