je met camera iphone opgenomen filmpjes op internet zien discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had vroeger een programma op mijn iphone via cydia gedownload waar ik mij moet registreren en dan kon ik alles wat ik filmde met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
je met camera iphone opgenomen filmpjes op internet zien
Ik had vroeger een programma op mijn iphone via cydia gedownload waar ik mij moet registreren en dan kon ik alles wat ik filmde met mijn iphone camerarecorder live zien op het net en het maakte zelfs een mov file ofzo.
Weet iemand de naam nog van het programma of de url Dank bij voorbaat Laatst gewijzigd door mobwoman; 02-10-09 om 13:51. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
The Software name is flixwagon ............ LiveCLIQ and Qik does the same..... And another thing my bb bold is way better then my f**k iphone ...... Laatst gewijzigd door mobwoman; 03-10-09 om 14:39. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid bij opgenomen filmpjes op de PC | maikel_cc | Muziek, foto & video | 0 | 30-03-11 14:07 |
Camera Connection Kit en filmpjes gemaakt met Canon | Jacqie | iPad accessoires en onderdelen | 13 | 05-08-10 21:12 |
Foto: Kan geen internet filmpjes kijken? | iphone073 | Muziek, foto & video | 3 | 27-05-10 05:19 |
Camera.app laat niets zien | borgqueenx | iPhone Apps | 3 | 23-09-09 21:41 |
filmpjes op internet??? | speedpower | Archief | 7 | 28-02-08 21:25 |
|
|