Ondertiteling niet compleet - Handbrake discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik MKV's converteer naar mijn ipad met Handbrake verdwijnt de 2e regel van de ondertiteling. bv: "Wanneer was je thuisgekomen?" "Gisteravond laat." Dan verdwijnt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ondertiteling niet compleet - Handbrake
Wanneer ik MKV's converteer naar mijn ipad met Handbrake verdwijnt de 2e regel van de ondertiteling.
bv: "Wanneer was je thuisgekomen?" "Gisteravond laat." Dan verdwijnt dus "Gisteravond laat." Het gekke is dat als ik de m4v via VLC-plater op pc bekijk deze wel gewoon in beeld staat. Instellingen van Handbrake: - Standaard Ipad output - Subtitles "default" Het lijkt dus wel alsof de ondertiteling te groot is, terwijl de output standaard 1024 x X is. Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik stel de optie subtitles in op hard burn
zo staat alles er wel op |
|
|||
|
|||
Nope, dan nog steeds maar 1 zin....
wat zijn je verdere instellingen voor je ipad2? |
|
|||
|
|||
vreemd , bij mij geen probleem
verder verander ik niks aan de instellingen van handbrake |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Op de iPad en iPhone netjes 2 regels en op de Apple tv helaas maar 1. Stream van iPad naar atv (via streamtome) gewoon 2 regels. Erg raar allemaal... Hardburn heeft helaas geen effect. Wat moet ik aan of uitzetten zodat er 2 regels te zien zijn?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: handbrake ondertiteling | PIMS123 | Muziek, foto & video | 5 | 09-01-11 18:03 |
Video: Handbrake, waarom lukt het niet? | doceb | Muziek, foto & video | 1 | 07-12-10 13:05 |
restore niet mogelijk, start niet compleet op | hansinderen | iPhone algemeen | 4 | 26-03-10 16:44 |
Mac OS X: Films (na handbrake) niet 'gezien' door iPhone | spiffs | iTunes | 4 | 10-11-09 22:07 |
|
|