restore niet mogelijk, start niet compleet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb mijn telefoon vanaf ongeveer een meter laten vallen, bij het oppakken merkte ik al snel dat dat de telefoon weinig deed, snel aan itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
restore niet mogelijk, start niet compleet op
Heb mijn telefoon vanaf ongeveer een meter laten vallen, bij het oppakken merkte ik al snel dat dat de telefoon weinig deed, snel aan itunes gedaan maar hij bleef rebooten. daarna gelijk hier gekeken naar een oplossing, zijn verschillende oplossingen voor;
normale restore > error 23 dfu mode restore > error 1600 (foute dfu?) error 23 quickpwn gebruiken > stopt er op een gegeven moment mee ook weet ik niet wat voor versie er op het moment op staat, erg dom ik weet het maar mijn leraar heeft um een tijdje terug via blackra1n gejailbreaked etc. ik neem aan dat er nu dus 3.1 of 3.0 op staat (laatste keer dat ik het zelf had gedaan was het 3.0) aangezien ik de telefoon heb laten vallen ben ik bang voor een hardware fout, ook omdat error 23 vaker voorkomt als hardware fout, maar eventueel ook wel op te lossen is. kan ook niet naar apple store, geen gerantie, gejailbreaked, niks. telefoon komt uit het buitenland. is er iemand die mijn redder in nood is, die nog een laatste idee heeft om dit op te lossen. ben wel soortgelijke fouten tegen gekomen in andere topics maar zonder enige oplossingen totzover. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Lijkt me sterk, aangezien hij het enkele minuten voordat ik hem liet vallen nog wel deed (wekker ging en smsje verstuurd) maar misschien is hij eerder nat geworden zonder dat ik het door heb gehad. heb je een bron waarin dit staat?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
enige optie zal dus zijn het comboard te vervangen
|
Labels |
error 1600, error 23, iphone 3g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Gejailbreakte iPod touch 3G start niet op, restoren niet mogelijk! | herbivoor | Jailbreak | 6 | 29-12-10 21:26 |
Windows: Audiobook niet compleet... | LostinForks | iTunes | 4 | 01-03-10 13:09 |
HELP: Restore niet mogelijk: Onbekende fout (6) | gracha | Unlock [archief] | 3 | 13-02-08 11:19 |
iPhone blijft herstarten en restore niet mogelijk | mrmark | Archief | 0 | 16-01-08 18:13 |
|
|